آفتاب
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز :

فدراسیون دارو خارجی استخدام کند/داوری بازی یکطرفه بود

فدراسیون دارو خارجی استخدام کند/داوری بازی یکطرفه بود

اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اگر داوران ایرانی توانایی خوب سوت زدن ندارند، فدراسیون فوتبال داور خارجی برای بازی های لیگ برتر استخدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حنطه شامگاه امروز پس از شکست خانگی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: وقتی در این گونه بازی ها، نتیجه طوری دیگر رقم می خورد، دست ما برای حرف زدن بسته است.

وی افزود: در این بازی تلاش فراوانی کردیم که به پیروزی برسیم و به نظر من بازیکنان استقلال اهواز هم همه تلاش خود را کردند و بازی قابل قبولی از خود نشان دادند ولی ما از داوری ضربه خوردیم.

حنطه توضیح داد: در این بازی، داور چندین خطا علیه تیم ما گرفت و من اعتقاد دارم وی مترصد این بود که اتفاق خاصی بیفتد تا علیه ما اعلام ضربه پنالتی کند. البته من تنها در مورد پنالتی این بازی، حرف نمی زنم زیرا اعتقاد دارم کل جریان قضاوت در این بازی یک طرفه بود.

سرمربی استقلال اهواز تصریح کرد: بارها گفته ام داوران قشر ضعیفی هستند ولی اعتراف می کنم در این بازی نظرم در این خصوص تغییر کرد زیرا داوران در بازی با پرسپولیس نیز اینگونه علیه ما بودند. متاسفانه حق ما خورده می شود و کسی نیست از حق ما دفاع کند.

حنطه بیان کرد: اگر واقعا داوران ایرانی توانایی خوب سوت زدن در لیگ برتر را ندارند، فدراسیون فوتبال به دنبال استخدام داوران خارجی برود و لیگ ما را از این وضع نجات دهد.

وی با متهم کرد مسئولان استانی گفت: در این بازی مسئولان استانی دوست داشتند اتفاق خوبی برای فولاد رخ دهد ولی ای کاش این اتفاق مثبت، فوتبالی بود.

حنطه با اشاره به کمبود شدید بازیکن در تیم خود بیان کرد: در تیم ما فقط دو مهاجم به نام های خضیراوی و غلامی وجود دارند. تعدادی بازیکن هم به علت نارضایتی تیم را ترک کرده اند. ما هفته قبل در حالی به مصاف پرسپولیس رفتیم که هشت بازیکن ما برای اولین بار ورزشگاه آزادی را از نزدیک می دیدند.

سرمربی استقلال اهواز عنوان کرد: اگر تیم ما یک دهم امکانات باشگاهی مثل فولاد خوزستان را داشت در شرایط فعلی رتبه ای یک رقمی در اختیار داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های همشهری فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولاد با نتیجه دو بر یک و آن هم با یک گل از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۴ به سود خود به پایان برد.

کد N1050553

وبگردی