آفتاب
همراه با ده‌ها جایزۀ ارزشمند

جشنوارۀ فروش محصولات 4G بامیلو آغاز شد

جشنوارۀ فروش محصولات 4G بامیلو آغاز شد

جشنوارۀ فروش محصولات 4G فروشگاه اینترنتی بامیلو، با همکاری ایرانسل و ارائۀ ده‌ها کالای متنوع، آغاز شد.

جشنوارۀ فروش محصولات 4G فروشگاه اینترنتی بامیلو، با همکاری ایرانسل و ارائۀ ده‌ها کالای متنوع، آغاز شد.
این جشنواره که تا 13 مردادماه ادامه خواهد داشت، یک فرصت استثنایی برای خرید انواع لوازم الکترونیک تا 60 درصد تخفیف است. در جشنوارۀ فروش محصولات 4G بامیلو انواع موبایل تا 15 درصد، نوت‌بوک و تبلت تا 17 درصد، مودم تا 40 درصد و پاوربانک تا 60 درصد تخفیف، به خریداران این فروشگاه اینترنتی عرضه خواهد شد. نکتۀ قابل توجه در جشنوارۀ 4G این است که تمام خریداران، با خرید هر کالا با هر قیمتی، یک سیم کارت USIM به همراه  12 گیگابایت اینترنت هدیه از سوی ایرانسل دریافت خواهند کرد.
اگر پیش از این در صفحۀ «شانس در می‌زنه...» ثبت نام کرده‌اید، از طریق ایمیل خود در جریان جزئیات این جشنواره قرار می‌گیرید، در غیر این صورت می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بامیلو از جزئیات بیشتری دربارۀ این فرصت استثنایی آگاهی پیدا کنید.
شما می‌توانید در این سایت بهای لوازم الکترونیک را با یکدیگر مقایسه و از به‌صرفه‌بودن قیمت‌های ارائه‌شده نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی، اطمینان حاصل کنید. همچنین به راحتی آنها را با قیمت‌های بازارهای تخصصی لوازم الکترونیک بسنجید.
ده‌ها سکۀ طلا، هدیۀ بامیلو به خریداران
افزون بر تخفیف‌های 60 درصدی بامیلو و سیم کارت‌های رایگان ایرانسل همراه با ۱۲ گیگابایت اینترنت هدیه، شما می‌توانید در این 10 روز از جوایز ارزشمند بامیلو نیز برخوردار شوید.
فروشگاه اینترنتی بامیلو در این مدت، به 40 خریدار خوش شانس، یعنی در هر روز چهار خریدار، 40 سکۀ تمام بهار آزادی اهدا خواهد کرد.
همچنین هر روز 100 خریدار منتخب بامیلو، یک کد تخفیف به نام خود دریافت می‌کنند تا از طریق آن دوستان و نزدیکان خود را به خرید از کالاهای متنوع سایت بامیلو، افزون بر کالاهای موجود در جشنواره، دعوت کنند.
در پایان مهلت جشنواره، بامیلو از این کدهای تخفیف به عنوان شناسۀ خریداران استفاده خواهد کرد و 10 سکۀ تمام بهار آزادی، به فردی که بیشترین تعداد خریدار را به خرید موفق از بامیلو دعوت کرده باشد، اهدا می‌کند.
شما می‌توانید هر روز برای پیگیری قرعه‌ها، آگاهی از نام برنده‌ها و اطمینان از صحت آنها، اسامی برندگان و فرآیند قرعه‌کشی را در بلاگ بامیلو و شبکه‌های اجتماعی این فروشگاه اینترنتی پیگیری کنید.
در جشنوارۀ فروش محصولات 4G، با فروشگاه اینترنتی بامیلو همراه باشید و ضمن برخورداری از یک تخفیف استثنایی، خرید لذت‌بخش خود را با سیم کارت ایرانسل همراه با 12 گیگابایت اینترنت هدیه همراه کنید.

کد N898435

وبگردی