آفتاب

کارگردان «تنهای تنهای تنها» در تدارک «آه ای عبدالحلیم»

کارگردان «تنهای تنهای تنها» در تدارک «آه ای عبدالحلیم»

تهیه‌کننده فیلم «آه ای عبدالحلیم» گفت: فیلم‌ ما پر از امید و شادی است.

تهیه‌کننده فیلم «آه ای عبدالحلیم» گفت: فیلم‌ ما پر از امید و شادی است.

طهورا ابوالقاسمی که تهیه‌کنندگی سومین فیلم احسان عبدی پور را بر عهده دارد، درباره وضعیت ساخت این فیلم به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: ما به تازگی پروانه ساخت گرفته‌ایم و احسان عبدی پور مشغول رتوش نهایی فیلمنامه است.

او ادامه داد: کل فیلمبرداری ما در بوشهر انجام می‌شود و به دلیل اینکه فعلا در فصل گرما هستیم، یکی دو ماه را صرف پیش تولید و تمرین با بازیگران بومی خواهیم کرد تا فیلم نیمه دوم شهریور کلید زده شود.

ابوالقاسمی درباره ترکیب بازیگران این فیلم توضیح داد: چند بازیگر بومی خواهیم داشت که در کنار چند بازیگر حرفه‌ای که از تهران همراه خود می‌بریم، ترکیب بازیگران فیلم را کامل می‌کنند اما هنوز درباره انتخاب بازیگران به قطعیت نرسیده‌ایم.

این تهیه‌کننده درباره حال و هوای فیلم «آه ای عبدالحلیم» نیز به ایسنا گفت:‌فضای کار مانند فیلم‌های قبلی آقای عبدی‌پور همان فضای گرم، صمیمی و بومی است و هر چند فیلم درباره مسائل جوانان است، اما فیلمی پر از امید و شادی است.

به گفته او، داستان این فیلم درباره یکسری جوان است که می‌کوشند به اهداف و آرزوهایشان برسند.

به گزارش ایسنا، احسان عبدی‌پور پیش از این فیلم‌های «تنهای تنهای تنها» و «پاپ» را ساخته است که فیلم نخست‌ او «تنهای تنهای تنها» مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N849365

وبگردی