آفتاب

پیشنهادی برای تماشای دو تئاتر کودک

پیشنهادی برای تماشای دو تئاتر کودک

رضا آشفته نویسنده و منتقد تئاتر نمایش "سنجاب‌های شنگول و منگول" را برای مخاطبان کودک و نوجوان از 20 خرداد هر روز ساعت 19 در تالار محراب روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایسنا، نمایش "سنجاب‌های شنگول و منگول" از نوشته‌های رضا آشفته است که در آن بازآفرینی خلاقه‌ای از یک داستان قدیمی کودکان انجام گرفته است.

مادر سنجاب و منجاب برایشان قصه شنگول و منگول و حبه انگور را تعریف می‌کند و تصمیم می گیرد که بداند در نبودش چقدر می‌توانند موفق باشند؟ در نبود مادر،

سنجاب و منجاب با شاهین روبرو می‌شوند و...

در این نمایش سحر هنرور، پرنیان حسین زاده، صفورا خوش طینت، علی حسینی، میثم کیانی، مهسا فتحی پور، و امیرعلی دانش به ایفای نقش می‌پردازند.

طراحی پوستر و بروشور را مسعود صبوحی، مدیر تولید اکبر مهماندوست ، دستیار کارگردان تکین قاضی زاده، مجتبی نظری و ناهید صباغ هستند.

طراحی صحنه را پریا قره گوزلو و کتایون همتی بر عهده دارند و طراحی نور را هخا بازرگان، طراحی عروسک را نینا فرشادی، طراحی ماسک را پریا قره گوزلو ، طراحی لباس را سحر هنرور و آهنگسازی را رضا صابر و سعید مهاجر، طراحی گریم را سعیده آجربندیان و روابط عمومی را زهرا شایانفر بر عهده دارند.

تالار محراب واقع در تقاطع امام خمینی و ولیعصر هر روز ساعت 19 میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده هایشان خواهد بود.

اجرای نمایش کودک "کاکل زری و گل پری " در نیاوران

نمایش "کاکل زری و گل پری" بر اساس طرح و قصه‌ای از فاطمه ابطحی به کارگردانی مهدی مقیمی اسفند آبادی از 17خرداد ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

نمایش "کاکل زری و گل پری" ویژه کودکان و به آهنگسازی رامین عبداللهی و نویسندگی محسن صفری روایت‌گر دو پسر عموست که یکی مرغ دارد و دیگری خروس این دو بر سر نگه داری این مرغ و خروس مشکلاتی با یکدیگر دارند و ....

مهدی مقیمی اسفند آبادی متولد 1360 ، از سال 71 فعالیت هنری خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. وی که سابقه حضور در جشنواره‌های مختلف همچون تئاتر در ایران و ... را در کارنامه هنری خود دارد کارگردانی تئاتر هایی همچون " مادر جان سلام" سه ماهی کوچولو" الاغ روی پل "و چند کار دیگر را نیز تاکنون انجام داده است.

نمایش "کاکل زری و گل پری" با بازی دانیال بلوری،آندریا نوشاد، پیام مصب، سمیه سلمانی ،ملیحه مقیمی و رضا تقی نژاد به روی صحنه می‌رود و دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان:ملیحه مقیمی اسفند آبادی ، طراح لباس:زهرا زارع زاده، طراح صحنه:سمیه سلمانی ، ساخت دکور:دانیال بلوری و هیوا محمود زاده، تمبک و کمانچه: رامین عبداللهی

نمایش" کاکل زری و گل پری" تا 5 تیر ماه همه روزه به جز روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرا به روی صحنه می‌رود و علاقمندان جهت تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N849096

وبگردی