آفتاب

یازدهمین شماره « رمز عبور» منتشر شد

یازدهمین شماره « رمز عبور» منتشر شد

یازدهمین شماره نشریه « رمز عبور» امروز در ۱۲۸ صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیتر اصلی این شماره از رمز عبور با عنوان " فتنه تردید " به موضوع هسته ای و جزئیات و آخرین تحولات در روند این مذاکرات اختصاص پیدا کرده و در آن گزارش های مختلفی در حوزه توافق لوزان و ضمانت های اجرایی آن ، بازرسی های آژانس ، جزئیات پروتکل الحاقی ، اظهارات توهین آمیز و تهدیدات مقامات آمریکایی ، ارتباطات آژانس و سرویس های جاسوسی ، جلسه غیرعلنی مجلس ، سرنوشت تحقیق و توسعه در فعالیت های هسته ای ، مصوبه اخیر کنگره آمریکا و نقشه راه واشنگتن در موضوع تحریم ها ، با عناوینی چون "پروتکل جاسوسی" ، "مذاکره زیر شبح تهدید نظامی" ، " وقتی قاضی همان مدعی است"  و ...  به چشم می خورد.

"دفاع بعد از خرمشهر" شامل بیانات و گفت و گوهایی از حضرت آیت الله خامنه ای ، آیت الله هاشمی رفسنجانی ، سرلشکر عزیز جعفری ، سرلشکر دکتر غلامعلی رشید و امیر دریابان شمخانی، از جمله پرونده های خواندنی منتشر شده در این شماره از رمز عبور است.

گزارشی در زمینه "جای خالی فرهنگ عمومی در کشور" در گفت و گو با عبدالحسین خسرو پناه ، احمد مسجدجامعی ، حسن بنیانیان ، مصطفی میرسلیم ، حسن نراقی و ... از دیگر مطالبی است که در این نشریه منتشر شده .

رمز عبور همچنین پرونده ویژه ای نیز درباره رازهای حضور فاطمیون در فتنه شام را در گفت و گو با آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در سوریه و نیز شماری از فرماندهان ارشد مجاهدان افغانستانی در این کشور منتشر کرده است.

" غیر قابل چاپ " در گفت و گو با فرج الله سلحشور ، " ما دلواپسیم " شامل میزگردی با اعضای کمیته صیانت از منافع ملی ایران ، مصاحبه با حسین آب نیکی رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی و نیز گفت و گویی منتشر نشده از شهید حسان اللقیس از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان ، از دیگر پرونده و گزارش های ویژه این نشریه است که در حوزه های سیاسی ، فرهنگی ، بین الملل ، اقتصادی و ... به چشم می خورد.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان‌ها، این نشریه به آدرس  ramzeobour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.

کد N849014

وبگردی