آفتاب

وزیر علوم : شهدا و ایثارگران بهترین الگوی نسل جوان و دانشجویان هستند

وزیر علوم : شهدا و ایثارگران بهترین الگوی نسل جوان و دانشجویان هستند

وزیر علوم با اشاره به اینکه باید الگوهای اخلاقی و رفتاری مناسب را به نسل جوان کشور ارائه کنیم گفت : شهدا و ایثارگران بهترین الگوی نسل جوان و دانشجویان هستند .

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمد فرهادی در مراسم تجلیل از مجریان نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو گفت : این کنکره برکات زیادی برای دانشگاه های کشور داشته است و وزارت علوم از برگزاری آن و ایجاد دبیرخانه دایمی این کنگره حمایت می کند.

وی افزود : یکی از اساسی ترین نیازهای کشور برای توسعه ، فعالیت جهادی در عرصه های مختلف برای پیشرفت است و در همین راستا جهاد علمی و رسیدن به تکنولوژی و تولیدات داخلی جایگاه مهمی دارد به همین دلیل حضور دانشگاهیان در مناطق جنگی و آشنایی با رشادت های دوران دفاع مقدس به تقویت روحیه جهادی آنها کمک می کند.

دکتر فرهادی تاکید کرد : برگزاری کنگره سراسری شهدای دانشجو با همدلی و همکاری نهادها و سازمان های مختلفی انجام شد و همه افراد مرتبط با این کنگره فارغ از هر تعلقی ، در برگزاری ان مشارکت کردند.

وی تاکید کرد: باید برگزاری اردوهای راهیان نور جدی تر گرفته شود و دانشگاه ها نیز در این زمینه همراهی و همکاری مناسبی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ،در این مراسم که با حضور سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ، دکتر سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، دکتر محمدرضا داودآبادی فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، روسای دانشگاههای ایلام ، لرستان ، اصفهان و مازندران و دکتر گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد از مجریان برتر برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجوی کشور و اردوهای راهیان نور در سال گذشته قدردانی شد.

انتهای پیام

کد N848974

وبگردی