آفتاب

میترا حجار و حامد بهداد در یک تئاتر همبازی می‌شوند

میترا حجار و حامد بهداد در یک تئاتر همبازی می‌شوند

رضا فیاضی با اشاره به اجرای نمایش «زن و شوهری با قامت متوسط» با حضور حامد بهداد و میترا حجار در آینده ای نزدیک در تالار استاد انتظامی از علاقه به اجرای نمایش «لیرناشاه» سخن گفت.

مهر نوشت:
رضا فیاضی با اشاره به اجرای نمایش «زن و شوهری با قامت متوسط» با حضور حامد بهداد و میترا حجار در آینده ای نزدیک در تالار استاد انتظامی از علاقه به اجرای نمایش «لیرناشاه» سخن گفت.

رضا فیاضی بایزگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون درباره روی صحنه بردن نمایش «زن و شوهری با قامت متوسط» گفت: اجرای نمایش «زن و شوهری با قامت متوسط» که از نوشته های خودم است طبق مذاکراتی که با خانه هنرمندان انجام شده قرار است در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه برود. در حال حاضر مقدمات در حال انجام است اما هنوز زمان اجرای این نمایش مشخص نشده است.

وی ادامه داد: این اثر نمایشی دو پرسوناژ دارد و برای بازی با حامد بهداد و میترا حجار صحبت کرده ام. در حال حاضر زمان اجرای این نمایش باید با هماهنگی که با حامد بهداد و البته سالن استاد انتظامی صورت می گیرد، تعیین شود. امیدوارم که شرایط کاری بهداد برای حضور در این اثر نمایشی مناسب باشد.

بازیگر سریال «قصه های تابه تا» درباره داستان این نمایش توضیح داد: نمایش «زن و شوهری با قامت متوسط» درباره زندگی زن و شوهری است که معضلاتی دارند. این دو سال ها در کنار هم زندگی می کنند اما هیچ اتفاقی در زندگی شان نمی افتد و در روزمرگی روزگار می گذارنند. بحران آخر داستان از اینجا آغاز می شود که ماشینی قرار است بیاید و آنها را با خود به جایی ببرد...

فیاضی درباره نمایشنامه دیگری که نوشته و آماده انتشار دارد، بیان کرد: نمایشنامه «لیرناشاه» را همچون «زن و شوهری با قامت متوسط» آماده انتشار دارم. این اثر نمایشی کاری پر پرسوناژ است و هادی مرزبان نیز علاقمند بود آن را روی صحنه ببرد که به دلیل شرایط مالی نامناسبی که این روزها در تئاتر وجود دارد، ترجیح داد نمایش دیگری را اجرا کند. خودم هم سال هاست که علاقمند هستم این نمایش را به صحنه ببرم اما متاسفانه شرایط به گونه ای است که نمی توان به راحتی این نمایش را اجرا کرد.

این بازیگر تئاتر درباره داستان نمایش «لیرناشاه» گفت: در این نمایش زندگی بازیگری به تصویر کشیده می شود که در دوران جوانی ایفای نقش «شاه لیر» به او پیشنهاد می شود اما علی‌رغم اینکه او برای این نمایش تمرین زیادی می کند اما بازیگر دیگری را جایگزینش می کنند. سال ها بعد که او به بازیگر معروف و ثروتمندی تبدیل شده هنوز در حسرت ایفای نقش شاه لیر است اما این بار می خواهد این نقش را در زندگی واقعی اش ایفا کند دریغ از اینکه خودش ویژگی های شاه لیر را پیدا کرده اما اطرافیانش مثل اطرافیان و دختران شاه لیر عمل نمی کنند.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت هایش متذکر شد: به تازگی به جمع بازیگران سریال تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار پیوسته ام که قرار است در خارج از کشور با این گروه همراه باشم. تصویربرداری قسمت های خارج از ایران احتمالا در تاجیکستان انجام می شود و گروه نیز به زودی راهی خواهند شد.
کد N848479

وبگردی