آفتاب

پخش سری جدید «پایان ناباروری» از تلویزیون

پخش سری جدید «پایان ناباروری» از تلویزیون

سری جدید برنامه تخصصی «پایان ناباروری» با هدف بررسی دلایل ناباروری در مردان و زنان، به تهیه‌کنندگی سعید مشایخی، شنبه‌ها ساعت 19 روی آنتن می‌رود.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، برنامه «پایان ناباروری» جایگاه ویژه‌ای برای طرح موضوعات مرتبط با ناباروری مردان و زنان در جامعه ایرانی دارد. لذا این برنامه با هدف بررسی روش‌های پیشگیری، درمان‌های دارویی و جراحی به مخاطبان عرضه می شود.

همچنین تحلیل شیوه‌های متنوع و علمی بارداری و بررسی ابعاد فرهنگی، اجتماعی و روانی از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

در توضیح این برنامه آمده است:

آخرین آمارها درباره زوجهای ایرانی حکایت از این دارد که بیست درصد آنان نابارور هستند. به عبارت دیگر از هر پنج زوج یک زوج از ناتوانی در بچه دار شدن می رنجد. شاید با این توصیف تصور کنیم که این مشکل در سرزمین ایران بیشتر رایج است ولی برخی مقالات علمی به این حقیقت منتج شده است که در طول پنجاه سال اخیر قدرت باروری مردان و زنان در همه دنیا رو به کاهش بوده است. گفته می شود که سبک زندگی جدید و حضور بیشتر در میدانهای مغناطیسی، امواج موبایل، تغذیه نادرست و غذاهای ناسالم، استرسهای زندگی مدرن و ... در این باره بی تاثیر نیست. دنیای پزشکی در پی حل این معضل برای خانواده ها است تا بر مشکلات کنونی فایق آمده و شیرینی فرزند دار شدن را تجربه کنند.

انتهای پیام

کد N848281

وبگردی