آفتاب
آرنولد شوارتزنگر:

سبز زندگی کردن به اقتصاد آسیب نمی‌زند

سبز زندگی کردن به اقتصاد آسیب نمی‌زند

آرنولد شوارتزنگر بازيگر و فرماندار سابق كاليفرنيا از همه كشورها خواست در زمینه حفاظت از محیط زیست همکاری کنند و تاکید کرد سبز زندگی کردن به اقتصاد ضرر نمی‌زند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از گاردين، اين بازيگر و سياستمدار اكنون در استراليا به سر مي‌برد تا فيلم جديدش «ترميناتور جنسيس» را كه اولين قسمت از يك سه گانه جديد براي فيلم پرفروش و مشهور اوست، معرفي كند.

در زمان فعاليت او به عنوان فرماندار كاليفرنيا بين سال‌هاي ۲۰۰۳ و ۲۰۱۱، شوارتزنگر از افرادي بود كه بر مساله آب و هوا تاكيد داشت. او گفته است همه كشورها از جمله استراليا نياز دارند تا وقتي حرف تغييرات آب و هوا مطرح مي‌شود، وارد بازي درست شوند.

این بازیگر فیلم های اکشن در گفتگو با كانال ۱۰ استراليا تاكيد كرد: براي اين كه در همه جهان موفق باشيم باید همه با هم همكاري كنيم. استراليا، اتريش و آمريكا همه بايد با هم كار كنند.

در حالي كه استراليا به عنوان يكي از كشورهاي مهم در زمينه سياست‌هاي آب و هوايي شناخته مي‌شود، آرنولد مي‌گويد من در يك ماموريت هستم، در يك جهاد زيست محيطي براي ايجاد انگيزه در ديگران تا وارد اين مسير شوند.

شوارتزنگر گفت: پس از وضع قوانين سخت زيست محيطي جديد در كاليفرنيا رشد اقتصادي اين ايالت نيز افزايش يافت و ميزان درآمد ملي بالا رفت. در صورتي كه وقتي حرف اين مسايل به ميان مي‌آيد گروهي عادت دارند بگويند كه اين قوانين براي اقتصاد زيان‌آور هستند.

وي افزود : سبز زندگي كردن و محافظت از محيط زيست به اقتصاد آسيبي نمي‌رساند.

اين در حالي است كه توني آبوت نخست وزير استراليا به شدت ماليات بر كربن را كه از سوي دولت قبل از او وضع شده بود به باد انتقاد گرفته و اعلام كرده است دولت نبايد هرگز كاري كند كه به اقتصاد آسيب برساند.

فيلم «ترميناتور جنسيس» (Terminator Genisys) از اول جولاي وارد سينماهاي استراليا مي‌شود.

«ترميناتور جنسيس» در عين حال كه عنوان عجيبي براي يك فيلم است ارجاعي به يك تكنولوژي بالاي تركيبي در مشاركت در مسايل آخرالزماني و تركيبي از ژنزيز به معني پيدايش و سيستم است.

در این فیلم کمپانی پارامونت، امیلیا کلارک و جیسون کلارک نقش سارا و جان کانر را بازی می‌کنند. جی کورتنی، مت اسمیت يا همان دکتر هوی سابق، لی بیونگ-هان و جی‌کی‌ سیمونز از دیگر بازیگران این فیلم هستند. الن تیلور مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را لائتا کالوگریدیس و پاتریک لاسیر نوشته‌اند.

کد N848054

وبگردی