آفتاب
راما قویدل در گفتگو با مهر:

وضعیت اکران «چاقی» معلوم نیست/ دوست ندارم تلویزیون را رها کنم

وضعیت اکران «چاقی» معلوم نیست/ دوست ندارم تلویزیون را رها کنم

راما قویدل از تصمیم برای ساخت فیلم دومش خبر داد و درباره تکلیف اکران «چاقی» و ادامه کار در تلویزیون نیز توضیح داد.

راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: قصد ساخت یک فیلم سینمایی را دارم که فعلا در مرحله نگارش است و به همین دلیل فعلا حرف زدن درباره آن زود است و نمی‌توانم توضیحات زیادی درباره این فیلم ارائه کنم.

وی درباره سرنوشت فیلم سینمایی «چاقی» و زمان آمدن آن به سینماها گفت: منتظر اعلام شورای صنفی برای نمایش فیلم هستم. فعلا دورنمای واضحی برای «چاقی» نمی‌بینم چون وضعیت اکران مشخص نیست.

این کارگردان ادامه داد: از طرفی مسایل اکران پیچیده هستند و صادقانه بگویم که از آنها سر درنمی‌آورم. گویا پارامترهایی برای اکران فیلم‌ها لحاظ می‌شود که به پارامترهای دیگری چون موقعیت فیلم و روابط سازندگان آن و... بستگی دارد.

قویدل همچنین در پاسخ به اینکه چرا پس از ساخت نخستین فیلم سینمایی‌اش به تلویزیون برنگشته و آیا می‌خواهد مسیر کاری‌اش را در سینما ادامه دهد، تصریح کرد: من اصلا دوست ندارم تلویزیون را رها کنم اما شرایط به گونه‌ای است که فضایی برای کار کردن من در تلویزیون نیست و استراتژی‌های جدید اینگونه است که من سریال نسازم.

راما قویدل فرزند امیر قویدل کارگردان فقید سینمای ایران، ساخت سریال‌هایی چون «گمشده»، «روح‌الله» و فصل دوم «دولت مخفی» را در کارنامه دارد و نخستین فیلم سینمایی او با نام «چاقی» با بازی علی مصفا سال گذشته در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

کد N847047

وبگردی