آفتاب
از سوی انتشاره «سوره مهر»؛

«آن بیست و سه نفر» به چاپ چهاردهم رسید/ فروش ۳۵ هزار نسخه

«آن بیست و سه نفر» به چاپ چهاردهم رسید/ فروش ۳۵ هزار نسخه

چهاردهمین چاپ از کتاب «آن بیست و سه نفر» نوشته احمد یوسف زاده وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «آن بیست و سه نفر» که روایت کننده خاطرات احمد یوسف‌زاده از اسارت خود و همرزمانش در زندان‌های عراق طی هشت سال دفاع مقدس به چاپ چهاردهم رسید.

انتشارات سوره مهر این کتاب را برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال گذشته به مخاطبانش ارائه کرد. تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این کتاب که در ماه‌های اخیر منتشر شد باعث استقبال گسترده از این کتاب شد تا جایی که چهار چاپ از این کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال به فروش رسید و این اثر را در زمره یکی از پرفروش‌ترین آثار نمایشگاه کتاب قرار داد.

سوره مهر به تازگی چهاردهمین چاپ از این کتاب را منتشر کرده تا رکورد دیگری در استقبال از این کتاب با انتشار بیش از ۳۵ هزار نسخه از آن به ثبت برساند.

«آن بیست و سه نفر» روایتی از اسارت ۲۳ نوجوان ایرانی در زندان های عارق است که صدام سعی می کند از وجود آنها در بحبوحه جنگ و پس از فتح خرمشهر، استفاده تبلیغاتی بکند.

احمد یوسف زاده از اسرای این گروه متن رویدادهای دوران اسارت این گروه را برای مبنای خاطرات بر یاد مانده خود و برخی همرزمانش تالیف و منتشر کرده است.

رهبر انقلاب نیز به تازگی در تقریظ خود بر این کتاب مرقوم داشته‌اند: «در روزهای پایانی ۹۳ و آغازین ۹۴ با شیرینی این نوشته شیوا و جذاب و هنرمندانه، شیرین‌کام شدم و لحظه‌ها را با این مردان کم سال و پرهمت گذراندم. به این نویسنده‌ خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه این زیبائی‌ها، پرداخته سرپنجه معجزه‌گر اوست درود می‌فرستم و جبهه سپاس بر خاک می‌سایم.  یک بار دیگر کرمان را از دریچه این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته‌ام، دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.»

سوره مهر این کتاب را با قیمت ۱۶ هزار تومان به فروش رسانده است.

کد N846924

وبگردی