آفتاب

اکسپوی گردشگری پکن در راه است

اکسپوی گردشگری پکن در راه است

دوازدهمین اکسپوی بین‌المللی گردشگری پکن با حضور بیش از 300 شرکت‌کننده اواخر ماه جاری میلادی برگزار می‌شود.

دوازدهمین اکسپوی بین‌المللی گردشگری پکن با حضور بیش از 300 شرکت‌کننده اواخر ماه جاری میلادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اکسپوی گردشگری پکن 2015 از 26 تا 28 ماه ژوئن در مرکز همایش‌های ملی چین میزبان بیش از 300 غرفه‌دار از سراسر جهان خواهد بود.

این نمایشگاه سه روزه در فضایی به وسعت 2100 کیلومتر مربع برگزار می‌شود. آمارها نشان می‌دهد تعداد شرکت‌کنندگان این رویداد گردشگری از سال گذشته تاکنون 10 درصد افزایش پیدا کرده و به 330 نماینده از کشورهای مختلف رسیده است.

کشورهایی چون الجزایر و بنگلادش اولین حضور خود را در این عرصه بین‌المللی تجربه می‌کنند. به گفته مقامات چینی، اکسپوی گردشگری فرصت خوبی برای گسترش و توسعه بازار داخلی و بین‌المللی گردشگری این کشور است.

برنامه‌های متعددی از جمله نشست‌های خریدار فروشنده و رویدادهای دیگری که همگی حول محور گردشگری هستند در این سه روز ترتیب داده شده است. تایلند، ترکیه، ژاپن، آمریکا، یونان، سریلانکا و مراکش از جمله کشورهایی هستند که در برنامه‌های متعدد اکسپوی پکن منابع گردشگری خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند.

به گزارش آسوشیتدپرس، در این نمایشگاه که از سال 2003 تاکنون برگزار می‌شود، همچنین مجموعه سمینارهایی با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات سفر به اقصی نقاط چین صورت می‌گیرد.

اکسپوی پکن یکی از رویدادهایی است که فعالان عرصه گردشگری و همچنین دوستداران سفر از سرتاسر دنیا می‌توانند یافته‌ها و تجربیات و منابع خود را با مردم دیگر کشورهای جهان مبادله کنند.

انتهای پیام

کد N846887

وبگردی