آفتاب

تازه‌ترین فیلم مجید صالحی به شبکه نمایش خانگی آمد

تازه‌ترین فیلم مجید صالحی به شبکه نمایش خانگی آمد

فیلم «ته خط» به کارگردانی منوچهر هادی و بر اساس فیلمنامه ای از امیرعربی از هفدهم خرداد ماه درفروشگاه های عرصه محصولات فرهنگی توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ته خط» یکی از آخرین ساخته های منوچهر هادی است که آن را بر اساس فیلمنامه ای از امیر عربی جلوی دوربین برده است. داستان این فیلم درباره زوجی است که خانهای را دیکی از محله های جنوب شهر تهران اجاره می کنند، در حالیکه آن ها در حال مهیا کردن منزلشان هستند، چند کوچه بالاتر گروهی سه نفره به سرگردگی خرده خلافکاری به نام «معین راشد» دست به سرقت از یک بانک می زنند و این سرآغاز ماجراهای این فیلم است.

در این فیلم مجید صالحی و عارف لرستانی در نقش هایی کاملا متفاوت جلوی دوربین منوچهر هادی رفته اند، صالحی ایفاگر نقش معین راشد است و لرستانی نقش سرگردی به نام «رسول» را بر عهده دارد. لیندا کیانی، نازنین کریمی، سیروس همتی و داود ناقور دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«ته خط» از محصولات گروه فیلم وسریال شبکه یک سیما ست که به تهیه کنندگی مشترک وحید سعیدی و سد علیرضا میرزا مصطفی تهیه و تولید شده است. امتیاز این فیلم که فقط یکبار از تلویزیون پخش شده، به تازگی از طرف اداره کل تامین برنامه خارجی سیما به موسسه «گلرنگ رسانه» واگذار شده است. «ته خط» قرار است از هفدهم خرداد ماه در فروشگاه های سراسر کشور توزیع شود.

5858

کد N846565

وبگردی