آفتاب
مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران تهران:

حکم ابطال انتخابات تعاونی چاپخانه‌داران هنوز به ما ابلاغ نشده است

حکم ابطال انتخابات تعاونی چاپخانه‌داران هنوز به ما ابلاغ نشده است

مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران با بیان اینکه حکم ابطال انتخابات سال گذشته این شرکت تعاونی هنوز به وی ابلاغ نشده است، در عین حال از احتمال تجدید این انتخابات سخن گفت.

احمدرضا اعتماد مظاهری مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این سوال که آیا با ابطال انتخابات سال گذشته این تعاونی (اینجا)، این انتخابات تجدید خواهد شد؟، ابتدا با بیان اینکه ما هنوز نامه رسمی از اداره‌کل تعاون استان تهران در خصوص ابطال انتخابات دریافت نکرده‌ایم، از احتمال دریافت این رای طی روزهای آینده از این اداره‌کل خبر داد.

وی گفت: این انتخابات از این جهت که در لحظات پایانی مجمع عمومی و قبل از رای گیری، تعداد کاندیداها به کمتر از ۹ نفر کاهش یافت و از حد نصاب لازم افتاد، دارای اشکال قانونی است و ممکن است از این جهت تجدید شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران اضافه کرد: برای ما تفاوتی ندارد که این انتخابات تائید بشود یا نشود مهم این است که هر چه زودتر حکم نهایی را در این خصوص به ما بدهند. البته اتاق تعاون تهران در این باره اعلام نظر کرده اما باید اداره کل تعاون استان تهران در این خصوص نظر بدهد و ملاک عمل ما فقط همین است.

اعتماد مظاهری همچنین با اشاره به در پیش بودن مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران، گفت: در این مجمع عمومی می‌بایست تغییراتی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار ایجاد آنها در اساسنامه تعاونی‌ها شده، مطرح شود و اعضا در این باره نظرشان را بدهند و به تصویب هم برسد.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه از خرید برخی اقلام مورد نیاز اعضای سهامدار شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران خبر داد و اضافه کرد: ما مقادیری الکل خالص ۹۹ درصد برای بهبودبخشی به بهره‌وری دستگاه‌های چاپ تهیه کرده‌ایم که ظرف روزهای آتی میان سهامداران توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران بدون اعلام میزان این ماده اولیه که قرار است میان اعضای سهامدار این تعاونی توزیع شود، توزیع این الکل‌ها را با توجه به عرضه الکل‌های تقلبی و حاوی پساب‌های بیمارستانی که موجب ایجاد بیماری‌های سرطانی و غیربهداشتی‌شدن محیط چاپخانه‌ها در ماه‌های گذشته، حائز اهمیت دانست.

اعتماد مظاهری همچنین از عرضه مقادیری مرکب با قیمت مناسب میان اعضای سهامدار شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران و بنا بر درخواست آنها ظرف روزهای آینده خبر داد و گفت: ما روی تامین مقادیری کاغذ و مقوا هم برای اعضا اقداماتی انجام داده‌ایم که متعاقباً در این زمینه اطلاع‌‌رسانی خواهیم کرد.

کد N846178

وبگردی