آفتاب
غلامرضا رمضانی در گفتگو با مهر:

سوژه‌های با قابلیت ماندگار شدن در سینمای ایران هدر می‌شوند

سوژه‌های با قابلیت ماندگار شدن در سینمای ایران هدر می‌شوند

غلامرضا رمضانی معتقد است ایده خوب و یا فیلمنامه آماده برای ساخت فیلم همواره وجود دارد اما شرایط مناسب برای ساخت فراهم نمی‌شود و سوژه هایی که می توانند در سینما ماندگار شوند، هدر می‌شوند.

غلامرضا رمضانی کارگردان سینمای کودک که فیلم «فرار از قلعه رودخان» را در نوبت اکران دارد، درباره فیلمنامه های آماده ساخت خود به خبرنگار مهر گفت: در تازه ترین فیلمنامه‌ام از فضای سینمای کودک فاصله گرفتم و داستانی با مضمون اجتماعی و خانوادگی نوشتم و امیدوارم شرایط ساخت آن فراهم شود.

وی ادامه داد: واقعیت این است که همواره ایده خوب و یا فیلمنامه آماده، برای ساخت فیلم وجود دارد اما شرایط مناسب برای ساخت فراهم نمی شود و سوژه هایی که می توانند در سینما ماندگار شوند، هدر می‌شوند.  

کارگردان فیلم «گنجشکک اشی مشی» در ادامه صحبت های خود با اشاره به اکران فیلم سینمایی «فرار از قلعه رودخان» گفت: پخش را به «نیمروز فیلم» سپردم و در حال حاضر مشغول آماده سازی مراحل تبلیغ فیلم هستیم و امیدوارم در بهترین شرایط اکران شود.

رمضانی ادامه داد: البته ناگفته نماند که من به شخصه معتقدم اگر یک فیلم با زیربنای خوب ساخته شده باشد در هر زمان که اکران شود حرف برای گفتن و توانایی جذب مخاطب را نیز دارد اما با این اوصاف ترجیح می دهم این فیلم مهرماه و همزمان با بازگشایی مدارس اکران شود.

کد N845039

وبگردی