آفتاب

تلویزیون بیش از 50 فیلم در 3 روز پخش می‌کند

تلویزیون بیش از 50 فیلم در 3 روز پخش می‌کند

شبکه‌های تلویزیونی در تعطیلات پیش رو بیش از 50 فیلم سینمایی و تلویزیونی را روی آنتن می‌برند.

شبکه‌های تلویزیونی در تعطیلات پیش رو بیش از 50 فیلم سینمایی و تلویزیونی را روی آنتن می‌برند.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دریل بیت تیلور»، «قدمگاه»، «بن بست»، «صنوبر»، «سلما»، « اعت به وقت صفر»، «مثل یک پدر»، «ریو»، «بین خودمون بمونه»، «جعبه موسیقی»، «پا به پای آفتاب»، « یست و چهار» ، «چشمه گنجشک»، «سابو و زنبورها»، «تیر باران»، «قهوه اسپرسو»، «قبر مشترک»، «مستر بین»، «پل بلارت پلیس فروشگاه»، «برکت»، «آینه های نشکن»، «سفر سنگ»، «مهمان حبیب خداست»، «رایزن عشق»، «ماموران مخفی»، «یک حقیقت تلخ»، «مرد شرور در اردوگاه بچه ها، «موتو»، «نسیم شمال باد جنوب»، «کودک قهرمان»،‌ «بازگشت»، «خونه پا»، «نشان فرشته»، «خاطرات خاموش»، «یحیی»، «پنگوئن ببری»، «پا به پای آفتاب»، «یوکی» و «ملاقات با خانواده رابینسون» در روزهای چهارشنبه 13 خرداد مصادف با نیمه شعبان، پنجشنبه و جمعه 14 و 15 خرداد ماه مصادف با رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام تاریخی 15 خرداد از شبکه‌های سیما روی آنتن می رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «دریل بیت تیلور» به کارگردانی استیون بریل، چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 9 صبح از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی اوون ویلسون، جاش پک و الکس فراست آمده است: سه پسر نوجوان که به تازگی وارد دبیرستان شده اند، از سوی چند تن از پسرهای شرور سال بالایی ، مورد آزار و اذیت و تمسخر قرار می گیرند. آنها قدرت مقابله با سال بالایی ها را ندارند و به فکر چاره ای می افتند. آنها تصمیم می گیرند محافظی برای خود استخدام کنند تا به مراقبت از آنها بپردازد. بنابراین یک آگهی در اینترنت داده و منتظر فرد مناسب می شوند. از میان مراجعین، جوان ولگرد و بیکاره ای به نام دریل بیت که یک دزد خرده پاست، به گونه ای خود را به آنان معرفی می کند که نظرشان جلب شده و او را استخدام می کنند و ...

فیلم سینمایی «قدمگاه» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور، چهارشنبه 13خرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رحمان پسری سر راهی است که از همان کودکی در روستا زندگی کرده و بزرگ شده است . هر سال در نیمه شعبان او برای ادای نذر ده ساله اش که امسال آخرین سال آن است راهی قدمگاه می شود. اما با رسیدن به این زیارتگاه رحمان خوابی می بیند که زندگی او را متحول می کند. او برای یافتن پدر و مادرش دوباره به روستا برمی گردد. روستاییان با دیدن رحمان آشفته می شوند و سعی می کنند او راضی به بازگشت به قدمگاه شود. اما رحمان نمی پذیرد. رحمان خوابی را که دیده می گوید و مردهای روستا او را مسخره می کنند رحمان که از اهالی روستا نا امید شده و نهایتاً هم می فهمد دختر مورد علاقه اش قصد ازدواج با پسر دیگری را دارد به نمازخانه می رود و ...

رضا کیانیان، بابک حمیدیان، مهسا کرامتی، محمدرضا داوودنژاد و زهره حمیدی در فیلم سینمایی «قدمگاه» ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «بن بست» به کارگردانی میرا نیر، پنج شنبه 14خرداد ماه ساعت 9 صبح از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی زیر احمد و لیو شریبر آمده است: چنگیز خان جوان پاکستانی با استعدادی است که برای رسیدن به اهداف و رویاهایش به آمریکا می رود و موقعیت مالی و شغلی مناسبی به دست می‌آورد. او از زندگی خود در آمریکا راضی است تا اینکه یازده سپتامبر اتفاق می افتد و رفتار دولت و برخی از مردم آمریکا با افراد خارجی نامناسب می شود. این تغییر رفتار و ظاهر شدن چهره اصلی جامعه آمریکا موجب دلزدگی چنگیز از جامعه آمریکا می شود. او برای ماموریتی کاری به استانبول می رود تا ارزشگذاری یک ناشر را بررسی نماید ولی این دیدار باعث می شود که چنگیز به یاد هویتش بیفتد و برای همیشه آمریکا و موقعیت شغلی اش را کنار بگذارد.

فیلم سینمایی «صنوبر» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی مهدی همایونفر ، پنج شنبه 14خرداد ماه ساعت 16:30 از شبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم درباره دوران نوجوانی و حدود 13 سالگی حضرت امام (ره) است. در آن سال ها که به زمان بعد از انقلاب مشروطیت و قبل از کودتای رضا خان بر می گردد، شرایط سختی بر زندگی مردم حاکی می شود و ناامنی کشور را فرا می گیرد. از طرف دیگر، هجوم روس ها از شمال و انگلیس ها از جنوب کشور شرایط ویژه ای را در کشورحاکم می کند که فیلم مجموعه وقایع این دوران را به تصویر کشیده است.

حسین محجوب، پریوش نظریه، محمد پاک نیت، زهرا سعیدی و امیر قهرمان زاده در فیلم سینمایی «صنوبر» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «سلما» به کارگردانی آوا دو ورنای ، پنج شنبه 14 خرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دیوید اویلو، کارمن ایجوگو و تیم راس آمده است: در سال 1964 دکتر مارتین لوترکینگ که سخنگوی سیاهان تحت تبعیض نژادی در امریکاست موفق به کسب جایزه صلح نوبل می شود. پس از کسب این جایزه دکتر لوترکینگ که بسیار مشهور و معروف شده است در پی گرفتن حق رای برای سیاهان برمی آید. فعالیت های او منجر به جنبشی در آمریکا شده که از شهر سلما در ایالت آلاباما شروع می‌شود. در پی این حق طلبی فرماندار آلاباما و رئیس پلیس شهر سلما با سیاهپوستان برخوردهای خشونت باری می کنند ولی این خشونت ها نه تنها منجر به پراکنده شدن معترضین نمی شود بلکه دامنه حق طلبی آنها را گسترده تر می کند تا جایی که سرانجام سیاهان آمریکا به رهبری مارتین لوترکینگ موفق می شوند حق قانونی رای دادن را از رئیس جمهوری آمریکا مطالبه کنند.

فیلم سینمایی «ساعت به وقت صفر» به کارگردانی احمد معظمی ، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 9 صبح از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عماد افسر تازه‌بازنشسته نیروی امنیتی قصد دارد به همراه دختر و داماد و همسر جدیدش به شیراز سفر کند. ناگهان یکی از قاچاقچیان قدیمی به عماد زنگ می‌زند و سرنخ جدیدی از پرونده قتل همسر قبلی عماد در اختیار او قرار می‌دهد و ...

سعید راد، کوروش سلیمانی، مینا وحید، ابوالفضل همراه در فیلم سینمایی «ساعت به وقت صفر» ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی «مثل یک پدر» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی رضا کاشانی اسدی ، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی سعید نیک پور، مریم کاویانی و حسین عابدینی آمده است: ولی ا... شاگرد مغازه عکاسی، در مغازه به استراحت می پردازد که با صدای تظاهرات مردم، از خواب بیدار می شود. دوربین عکاسی را بر می دارد و با مردم همراه می شود، امیر صفادل (صاحب عکاسی) متوجه عدم حضور او شده دلواپس خبرهای حرکت مردم ورامین پیگیری می نماید. صفادل که پسرش را در یک ماجرای شبه سیاسی از دست داده و مادرش در محل به خبر چین ساواک شناخته می شود در یک وضعیت عدم تعادل منتظر است. در شهر غوغائیست، فردای آنروز دوربین به همراه فیلم های گرفته شده به دست صفادل می رسد و ...

شبکه دو سیما

انیمیشن «ریو» به کارگردانی کارلوس ساندانا ، چهارشنبه 13خرداد ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این انیمیشن زیبا آمده است: یک بچه طوطی آبی رنگ به نام بلو از گونه های کمیاب است و به دست شکارچیان گرفتار می شود. او به نقطه ای دور انتقال پیدا می کند. در راه دختر بچه ای او را پیدا می کند و از او نگهداری می کند. بعد از چندین سال یک پرنده شناس بلو را می بیند و از دختر می خواهد که بلو را به آزمایشگاه او ببرند تا با ماده طوطی که در آنجاست، نسل آنها تکثیر شود. بلو به آنجا انتقال پیدا می کند ولی...

فیلم سینمایی «بین خودمون بمونه» چهارشنبه 13خرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم تلویزیونی «جعبه موسیقی» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی محمد خزایی، چهارشنبه 13خرداد ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: علی پسر بچه ای است که مادرش را از دست داده است. او روزی به طور اتفاقی فرشته مرگ را که در حال قبض روح کسی است می بیند و از او درخواست هائی دارد.

نیکی کریمی، رامبد جوان، شاهرخ فروتنیان و زنده یاد مرتضی احمدی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

انیمیشن «پا به پای آفتاب» به کارگردانی رسول بابارضا، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان انیمیشن به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در خصوص ماجرای کودکی امام خمینی (ره) است و حملۀ غارتگران و باج گیران قشون دولتی که هم دست هم بودند که می خواهند به خُمین حمله کنند ولی با اتحاد مردم و رشادت مردی به نام اَمان که قبلاً از غارتگران بوده و هم اکنون یک آهنگر مهربان و خوب است قشون دولتی و زنان را بیرون می کنند.

فیلم سینمایی «بیست و چهار» به کارگردانی داریوش ربیعی، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم با بازی قاسم زارع، نرگس محمدی و میثاق زارع درباره رزمنده ای است که بیست و چهار سال را در کما بوده، از کما در آمده و امامش نیز رحلت نموده است. او برای رسیدن به قراری مهم و دادن آنچه که قرار است برای دو نسل بعدی اش به یادگار گذارد با زن و شوهر جوانی راهی تهران شده که برای انتقال واقعیت به او همراهش شده اند، رزمنده هنوز نمی داند که با دختر و دامادش همسفر است و در طول مسیر آنها واقعیاتی از زندگی و اجتماع فعلی را برای او بیان می کنند و در نهایت در سالگرد رحلت امام به مرقد مطهر می‌رسند و بخشی از حقایق این بیست و چهار سال گذشته برای او روشن می شود.

فیلم سینمایی «چشمه گنجشک» به کارگردانی ، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «سابو و زنبورها» به کارگردانی توشیو گوتو ، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان این فیلم با بازی یوجی ماتسودا، درباره پسربچه ای به نام سابو است که با همکاری دوستانش در مدرسه موفق به کشف یک لانه و کندوی زنبورها می شوند و درون آن راکنکاش کرده و با خود به کلاس می برند معلم آنها از این اقدام استقبال کرده و توضیحات مبسوط و مفصلی همراه با تصویر و فیلم از زندگی و زاد و ولد و خانه سازی و تعامل و تغذیه زنبورها بیان می کند همچنین آنها یک روز به یک سگ زخمی برخورد می کنند و او را مداوا کرده و نگه می دارند و به کمک او قارچ های بزرگ پو منحصر بفردی می چینند همچنین آنها به تکثیر و نگهداری زنبورها پرداخته و شر زنبورهای قرمز و دیگر زنبورهای مزاحم را از سر آنها کوتاه می کنند ...

فیلم سینمایی «تیر باران» به کارگردانی علی اصغر شادروان و تهیه کنندگی روح اله برادری ، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بهمن ماه سال 1343 محمد اندرزگو به همراه چند تن دیگر روبروی ساختمان مجلس منتظر می شوند تا حسنعلی منصور را ترور کنند. ترور با موفقیت انجام می شود، اما مأموران با تجسس بسیار همه ی عاملین ترور به جز سیدعلی اندرزگو را دستگیر و اعدام می کنند. مأمورین ساواک به دنبال اندرزگو هستند چرا که او را از طراحان اصلی ترور می دانند، اما سیدعلی اندرزگو در لباس مبدل به مبارزه ادامه می دهد و چند بار تا مرز دستگیری می رسد، ولیکن باز نجات می یابد و هر بار مجبور می شود به همراه خانواده به شهری یا روستایی دیگر برود. آخرین بار مأمورین ساواک محل زندگی او را محاصره می کنند و سیدعلی اندرزگو بعد از یک درگیری مسلحانه ی سخت، به شهادت می رسد.

مجید مجیدی، جعفر دهقان و رضا چراغی در فیلم سینمایی «تیر باران» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «قهوه اسپرسو» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه کنندگی پریسا عشقی ، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دو زن که عضو یک سازمان تروریستی مقیم خارج از کشور هستند ، از طرف موساد مأموریت پیدا می کنند تا به ایران بیایند و با یکی از کارشناسان انرژی اتمی به نام بهمن آرامی که در رابطه با مقاوم سازی سایت های انرژی اتمی فعالیت می کنند ارتباط برقرار نمایند و از این طریق اطلاعاتی درباره مقاومت سایت های غنی سازی انرژی اتمی به دست آورند.

عبدالرضا اکبری، نسرین مقانلو، سعید داخ، سپیده خداوردی، مینا جعفرزاده، خسرو بامداد و فربد شکرایی در فیلم سینمایی «قهوه اسپرسو» ایفای نقش کرده اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «قبر مشترک » به کارگردانی رضا درگزی، ساعت 11چهارشنبه 13خرداد ماه از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زن و مردی خواهند از هم جدا شوند و خانم تقاضا داده تا نصف مال همسرش آقا سیف ا.. مال او شود. درگیری آنها بالا می گیرد. آقا سیف ا.. بدهی به شخصی داشت که تصمیم گرفت با دادن سند قبری که قبلا خریده طرف را راضی کند. ناگهان آنها متوجه می شوند که این قبر حدود 160 میلیون می ارزد این قبر 2 طبقه است و 1 طبقه برای خانم و یک طبقه برای آقا سیف ا... است. آقا سیف ا... بعد از کلی در گیری با خانمش و تصمیم اینکه می خواهد سر او را کلاه بگذارند حالش بد می شود و به بیمارستان می رود و ...

حمید لولائی و مریم امیر جلالی در فیلم سینمایی «قبر مشترک » ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «مستر بین» چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 15:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .

فیلم سینمایی «پل بلارت پلیس فروشگاه» به کارگردانی استیو کار، چهارشنبه 13خرداد ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پل بلارت مأمور امنیتی یک فروشگاه بزرگ است. او مردی چاق و بی عرضه ای است که مشکل قند دارد و هر بیست دقیقه یکبار باید چیز شیرینی بخورد تا از حال نرود. به همین دلیل نمی تواند وارد نیروی پلیس شود. او کار خود را دوست دارد. همسر پاول از او جدا شده و او را ترک کرده است. ولی دخترش مایا با او زندگی می کند. مایا و مادر پاول می خواهند که او دوباره ازدواج کند اما پاول موافق نیست. ولی به اصرار مادر و مایا در یک سایت مشاوره ازدواج ثبت نام می کند تا از آنها مشورت بگیرد و ...

فیلم سینمایی «برکت» به کارگردانی مهدی بشکوفه، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما پخش می شود .

داستان درباره خاتون است که یگانه پسرش در جنگ به شهادت رسیده است ، به رسم سال های جنگ و برای نذر،هر سال در سالگرد ارتحال امام (ره) نان می پزد و در مراسم ارتحال نان ها را میان زائران و عزاداران توزیع می‌کند.

اما مدتی است که سخت بیمار شده و توان پختن نان و شرکت در مراسم را ندارد و اطرافیان نیز نمی خواهند که او بداند که زمان ارتحال گذشته است. ولی خاتون از تغییرات فصلی متوجه موضوع شده است و با پختن نان در یک زمان مناسب به همراه بقچه ای از نان راهی زیارت مرقد امام (ره) می شود. اما در میان را ه به دلیل وخامت حالش از سفر باز می ماند و ...

پروانه معصومی، جعفر دهقان و افشین نخعی در فیلم سینمایی «برکت» ایفای نقش کرده اند.

قسمت اول فیلم سینمایی «آینه های نشکن» به کارگردانی جواد اردکانی و با موضوع انرژی هسته‌ای، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان آمده است: چند ماه پس از دست یابی ایران به انرژی اتمی، افشین فرهد که مهندس شیمی است به دلیل پیدا نکردن شغل مناسب در ایران افسرده است ، خواهر دوقلویش، سیمین، که در یک آموزشگاه تعلیم رانندگی کار می‌کند می‌خواهد مقدمات سفر او به کانادا را فراهم کند. او به صورت اتفاقی با یکی از شاگردان آموزشگاه به نام حبیبی که خود و همسر متمولش مقیم کانادا هستند آشنا می‌شود و مشکل خود را برای او تعریف می‌کند و حبیبی به او قول می‌دهد که با کمک همسرش محب که در کانادا شخصی متنفذ و صاحب یک بنگاه کاریابی است علاوه بر اینکه مشکل افشین را حل نماید، بعد از مدتی هم مقدمات سفر سیمین و خانواده اش به کانادا را نیز فراهم سازد.

سعید نیکپور، آزیتا حاجیان، صبا کمالی، قاسم زارع، مهدی صبایی و سعید داخ در این تله فیلم نقش آفرینی می کنند.

گفتنی است قسمت دوم این فیلم سینمایی جمعه 15 خرداد ماه ساعت 15 از این شبکه پخش می شود.

فیلم سینمایی «سفر سنگ» به کارگردانی مسعود کیمیایی و با هنرنمایی سعید راد، فرزانه تأییدی و حسین گیل، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: ارباب روستا، سال هاست که مالک تنها آسیاب آبادی است و مردم را استثمار می کند. او در ضمن از ساخته شدن آسیابی که بتواند منافع مردم را تأمین کند جلوگیری می کند. سنگ عظیمی را برای آسیاب مدت هاست مردم روستا تراشیده اند و آماده کرده اند، اما برای حملش ایادی ارباب همیشه مانع شده اند. بالاخره یک کولی به روستا می آید. ورود کولی به روستا احساسات فرو خفته مردم را بیدار می کند. ولی اکثریت جرأت همراهی با او را ندارند و بی تفاوت با سخنانش روبرو می شوند و ...

فیلم سینمایی «مهمان حبیب خداست» به کارگردانی حسین قاسمی‌ جامی ، ساعت 11:30 جمعه 15خرداد ماه از شبکه سه سیما پخش می شود.

ماجرای فیلم داستان یک روز از زندگی پیرمردی دل زنده است به نام جنتی. که انگار روزی او به عنوان مهمان حضرت امام (ره) از پیش مقدر شده است. و داستان‌های درباره حضرت امام خمینی‌ (ره) روایت می شود. یکی از اپیزودها در سال 42 و بقیه در ایام حیات حضرت امام (ره) در جماران می‌گذرد.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «رایزن عشق» به کارگردانی جواد افشار ، چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

«رایزن عشق» با بازی حمید آخوندی و علیرضا جلالی روایتگر زندگی امیرحسین خجسته، رایزن فرهنگی ایران است که در همکاری با وزارت اطلاعات، سرگذشت یک سال گذشته خود را در گرجستان، بازگو می‌کند. او عشق دوران جوانی‌اش، مهشید را پس از 20 سال در سفارت می‌بیند که کارمند اداره جهانگردی گرجستان شده‌است. مهشید به این بهانه که می‌خواهد مؤسسه متبوعش را مجاب نماید تا امکاناتی را برای سفر مردم به ایران فراهم کنند، اطلاعاتی را از امیرحسین می‌گیرد ...

فیلم سینمایی «ماموران مخفی» به کارگردانی فردریک شلوندروف ، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 15 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی وینسنت کسل و مونیکا بلوچی آمده است: گروهی 4 نفره از مأموران مخفی پلیس به نام های ریموند لوسی لیزا و رهبر گروه بریسام، توسط نماینده دولت فرانسه برای انجام مأموریتی تعیین می شوند، تا در کشتی که محموله دریایی قاچاق بسیار بزرگی را حمل می کند، رسوخ کنند. این کشتی در حال حمل و نقل سلاح برای شورشیان و یاغیان جنگ های داخلی موجود در آنگولا می باشد که در ازای رساندن این اسلحه ها از آنها الماس می گیرند. آنها به دستور مافوقشان آن را ادامه می دهند و مأموریت را با موفقیت به پایان می رسانند. اما در همین زمان ...

فیلم سینمایی «یک حقیقت تلخ» به کارگردانی دامیان لی، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی اندی گارسیا و کیم کوتس آمده است: یک کمپانی آمریکایی آبرسانی در کشور اکوادور به جای تصفیه آب موجب آلودگی آب به تیفوس کشنده شده است و حالا برای سرپوش گذاشتن روی این ماجرا با پرداخت رشوه به دولت دست نشانده و با کمک سازمان جاسوسی سیا تمام افراد آلوده شده را قتل عام می کنند و حتی به کارکنان محلی شرکت هم رحم نمی کنند. اما فرانسیس یکی از کارکنان فرار می‌کند و با اطلاعاتی که از دفتر شرکت با خود همراه دارد می تواند خطر ساز شود. زیرا آنها قرار است یک قرارداد بزرگ در آفریقای جنوبی امضاء کنند و نباید این رسوایی بر ملا باشد.

فیلم سینمایی «در آغاز یک روز» به کارگردانی بهرام توکلی، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

موضوع فیلم با بازی علی نصیریان، پریوش نظریه، هومن سیدی، شاهرخ فروتنیان، علیرضا کمالی نژاد و نسرین نصرتی در خصوص یک شخصیت علمی ایرانی (علی نصیریان) که تحصیلات خود را در خارج از کشور گذرانده است. و با زنی که اهل شمال بوده ازدواج کرده و صاحب فرزندی می شود که فلج است او پس از این مسئله از همسرش جدا می شود و چنین وانمود می کند که به دلیل همراهی نکردن همسرش با او در سفر خارجه او را طلاق داده است. در ادامه این مرد یک دختر و پسر را به فرزندی قبول می کند که در واقع داستان از زبان این دختر نقل می گردد. در پایان مشخص می شود که وی (نصیریان) در کودکی خواهر فلجی داشته که او را از دست داده و همیشه از داشتن یک فرزند فلج هراس داشته است.

معصومه همسرش فوت می کند و سرپرستی پسر فلج را که اکنون 25 سال است را به او می سپارد.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «مرد شرور در اردوگاه بچه ها» به کارگردانی گرگ بیمن، محصول سال 1995 آمریکا و کانادا چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دنیل استرن، جاون پایلیتو و برد سالیوان آمده است: مردی به نام مکس که در اداره پست کارمی کند بنا بر درخواست یک مشتری بسته ای را به منزلی مجلل می برد. درآنجا صاحبان خانه که از افراد شرور و کلاهبردار هستند او را که متوجه محتویات بسته که پول است شده است تحت تعقیب قرار می دهند. مکس بر اساس آدرس های دیگر متوجه می شود که مابقی بسته ها در کوه شیطان تحویل خواهند شد. بنابراین به سمت کوه حرکت می کند . پلیس هم در تعقیب اوست. در ابتدای راه کوهستان با گروهی از بچه ها همراه می شود و بچه ها متوجه می شوند که پلیس ها در تعقیب او هستند و ...

فیلم سینمایی «موتو» به کارگردانی محمدعلی نظریان، پنجشنبه 14خرداد ماه ساعت 9صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان مربوط به موتو (مرتضی) است که به رغم اینکه در خانه فردی منزوی و محجوب است، در بیرون از خانه نوجوانی پرشور و شر و کاپیتان تیم فوتبال محل است. روزی هنگام بازی، یک نفر دوچرخه بچه ها را پنچر می‌کند و موتو که از مدتی پیش با دوستش اختلاف پیدا کرده، او را متهم به این کار می کند. مدتی پس از آن، آشتی می کنند اما دوران آشتی آنها کوتاه است،‌ زیرا جنگ شروع، و حسن دوست موتو مجروح می شود. موتو تلاش سختی را برای زنده ماندن او شروع می کند، اما حسن شهید می شود و موتو در حسرت دوران کوتاه دوستی می ماند

محمد نجات قنبری، مهران بهداروند، حسن احمدی و حشمت قاسمی در این فیلم با ژانر کودک ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «نسیم شمال باد جنوب» به کارگردانی مهدی عسگرپور، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که: در بهمن سال ۵۷ می گذارد که نوجوانی ۱۵ ساله بر سوار کوه های سواد کوه در روستای زیبای به نام دره گل با پدر و خواهر کوچکش زندگی می کند، شور و شوق دیدار امام این نوجوان روستایی را با ماجراهای روبرو می سازد

فیلم سینمایی «کودک قهرمان» به کارگردانی کمال تبریزی، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 9 صبح از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان مربوط به خانواده ای روستایی است که در حال ساختن خانه نوساز خود هستند با حمله دشمن روبرو می شوند. مردم به تدریج مجبور به ترک خانه و زندگی خود می شوند و خانواده روستایی نیز خانه نوساز خود را ترک می کنند. دشمن جاده اصلی را در اختیار دارد و مردم به ناچار از جاده اصلی منحرف می شوند و به میان دشت می روند. اتومبیل خانواده روستایی در راه خراب می شود و آنها ناگزیر شب را در دشت می گذرانند. نیمه شب گرگ گرسنه به آنها حمله می کند و پدر گرگ ها را می کشد. صبح روز بعد پدر اسلحه خود را به پسر نوجوانش هیوا می سپارد و برای آ‎وردن آب به چشمه ای که در آن اطراف است می رود و ...

جهانگیر الماسی، فریبا کوثری، امیر اسماعیلی، مریم بنی عامریان، یوسف نوروزی و داوود اسدپور در فیلم سینمایی «کودک قهرمان» ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی «بازگشت» به کارگردانی علی غفاری محصول 1386 سیمافیلم، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که: یک راز، رازی قدیمی و سر به مهر... الهام در هراس هرگز ندیدن پدر، پدر در هراس هرگز بخشیده نشدن. قصه‌ای به جا مانده از سال‌های خاکستری تاریک. راهی باریک به سوی نور و حقیقت. سفری سخت و شیرین. تا آنجا که فریب رنگ می‌بازد و حقیقت چهره‌نمایی می‌کند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «خونه پا» به کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی سعید مرادی محصول سال 1393، چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم داد: سهیل که نگهبانی ویلای یکی از دوستان پدرش راقبول کرده است حالا برای گردش با دوستانش تصمیم می گیرد به خارج از شهر برود و بدین ترتیب آدرس ویلا را به برادرش سپهر می دهد تا او به جایش نگهبانی بدهد. سپهر اشتباها وارد ویلای همسایه می شود، در همین هنگام صاحب خانه از راه می رسد و از طرفی دزدی به خانه دوست پدرش دستبرد می زند. بدین ترتیب اوضاع بهم می ریزد و...

امیر غفار منش، عباس جمشیدی، زهرا سعیدی و مهدی فقیه در فیلم تلویزیونی «خونه پا» تولید مرکز فارس بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «نشان فرشته» به کارگردانی اسماعیل فلاح پور و تهیه کنندگی امیر حسین شریفی، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: طاهر مستند ساز جوانی است که برای تهیه مستندی راجع به بناهای تاریخی به زنجان می رود او در یکی از ساختمان های در حال تخریب سندی کشف می کند که ناگفته هایی از زندگی یک شهید در آن ثبت شده است این آغاز جستجوی طاهر است که او را به گذشته ای دور می برد زمانی که نخستین تظاهرات ضد حکومتی شاه در زنجان شکل گرفت .

جعفر دهقان، نفیسه روشن و مجید مشیری در فیلم تلویزیونی «نشان فرشته» تولید مرکز زنجان بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «خاطرات خاموش» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی افشین علیزاده، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود .

«خاطرات خاموش» با نقش آفرینی علی قربان زاده، قربان نجفی، الیزابت امینی، علی طالب لو و سحر سلیمانی به دو روایت از دو نفر در گذشته و حال می پردازد. روایت اول که مربوط به گذشته است درباره مبارزی است که سال های تبعیدش را در زاهدان می گذراند. او در سال های 57 تا 52 در زاهدان حضور دارد و سر انجام بر اثر درگیری خیابانی دوران پیش از انقلاب به شهادت می رسد. زندگی او و تأثیرش بر دیگران موضوع روایت دوم است که از سوی پسرش دنبال می شود. پسر مصمم است بداند بر پدر چه گذشته، چگونه زندگی کرده و چرا چنین زندگی را برگزیده است.

فیلم تلویزیونی «خاطرات خاموش» تولید 1390 مرکز سیستان و بلوچستان است.

فیلم تلویزیونی «یحیی» به کارگردانی مهرداد یزدانی، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: یحیی کودکی یتیم و فقیر است که ناچار در کنار تحصیل به مادر در کار بافتن قالی کمک می کند و این مساله به افت تحصیلی او منجر شده است. روزی یحیی بر سر جلسه امتحان ورقه اش را تحویل نداده و تصمیم می گیرد پس از یافتن پاسخ سوالات پنهانی وارد خانه معلم خود (خلیل ) شده و ورقه‌اش را در میان ورقه های دیگر بگذارد. یحیی در خانه خلیل با وقایعی نظیر آمدن رحمان دوست گلوله خورده خلیل روبرو می شود و متوجه می شود خلیل فردی مبارز و سیاسی است .

در فیلم تلویزیونی «یحیی» به تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم تولید 1391 مرکز اصفهان بازی کرده اند.

شبکه پویا

انیمیشن «پنگوئن ببری» به کارگردانی دیوید الاکسبا، چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 10:30 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

داستان از این قرار است که: در قطب جنوب قانونی برای ترور پنگوئن‌ها وضع شده است. تامی و خواهرش به اکوادور سفر می‌کنند، جایی‌که بر اساس افسانه‌ها، پنگوئن جنگجو و شش نفر از افرادش در آن زندگی می‌کنند که می‌توانند آنها را نجات بدهند. پرنده‌ای به نام موریس ببری که روی بدنش راه‌های ببر دارد، به او خوش‌آمد می‌گوید و این وظیفه را به عهده می‌گیرد. پس از استخدام میگوئل گوریل، فِرِد گراز، باب قورباغه و گیلبرت میمون آنها شروع به کار می‌کنند و در راه با پاتریشیا خفاش ملاقات می‌کند و او نیز به آنها می‌پیوندد. پس از یک سفر طولانی آنها به آنتارکتیا می‌رسند و در برابر دشمنان می‌ایستند و...

انیمیشن «پا به پای آفتاب» به کارگردانی رسول بابارضا چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

داستان انیمیشن به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در خصوص ماجرای کودکی امام خمینی (ره) است و حملۀ غارتگران و باج گیران قشون دولتی که هم دست هم بودند که می خواهند به خُمین حمله کنند ولی با اتحاد مردم و رشادت مردی به نام اَمان که قبلاً از غارتگران بوده و هم اکنون یک آهنگر مهربان و خوب است قشون دولتی و زنان را بیرون می کنند.

انیمیشن «یوکی» به کارگردانی آکیرا مایازاکی پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

داستان از این قرار است که: مادربزرگ و پدربزرگ یوکی تصمیم می‌گیرند که نوۀ سیزده ساله‌شان را به روستایی که دزدان سال‌هاست آنجا را غارت می‌کنند بفرستند تا یوکی مردم آنجا را نجات دهند. یوکی تنها یک سال وقت دارد تا موفق شود. در روستا یوکی با کودکی یتیم به نام هانا دوست می‌شود. هانا و تعدادی از بچه‌ها با مردی که رئیس گداهاست زندگی می‌کنند. آنها که پدر و مادرشان را در جنگ از دست داده‌اند حالا از طریق گدایی گذرانِ عمر می‌کنند. یوکی آنها را با آموزش دادنِ یک اسب وحشی به نام سوز برف سرگرم می‌کند و مردم را تشویق به مقاومت در برابر گمون کدخدای حریص آن منطقه می‌کند که ...

انیمیشن «ملاقات با خانواده رابینسون» به کارگردانی استیو اندرسون، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

داستان از این قرار است که: پسری نابغه و مخترع به نام لوییس، ماشینی می سازد که خاطرات فراموش شده را بازیابی می‌کند؛ اما به طور ناگهانی به آینده سفر کرده و در آنجا با خانواده‌ای روبه‌رو می‌شود که زندگی آنها به نبوغ او بستگی پیدا می‌کند…

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «به دنبال مارپیچ دم»، « گدایان تهران »، « هیجان زندگی »، « روزنه» و «کلت 45» چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 12،15، 17 ،20 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « جویندگان اسب»، « کیلومتر 14 »، « سوگند» و « بازگشت به خانه » و «بدون توقف » پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 12،15، 17 ،20 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « پسر کارگردان»، « ترم زمستانی»، « باج » و « دور افتاده» و « بیماری مجهول » جمعه 15 خرداد ماه ساعت 12،15، 17 ،20 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

انتهای پیام

کد N844737

وبگردی