آفتاب
نامور مطلق به مهر خبرداد؛

بزرگ‌ترین گردهمایی صنایع دستی کشور ۲۰ خرداد برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین گردهمایی صنایع دستی کشور ۲۰ خرداد برگزار می‌شود

معاون صنایع دستی کشور از برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی صنایع دستی کشور با حضور نمایندگان مجلس و مقامات عالی‌رتبه دولت و همچنین هنرمندان برجسته خبر داد.

بهمن نامورمطلق، معاون صنایع دستی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر از برپایی بزرگ‌ترین گردهمایی صنایع دستی کشور خبر داد و افزود: همزمان با روز صنایع دستی بزرگ‌ترین گردهمایی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به‌ویژه اعضای فراکسیون صنایع دستی و مقامات عالی‌رتبه کشوری برگرزار می‌شود.

معان صنایع دستی کشور هدف از این گردهمایی را ارتباط هنرمندان با مسئولان فرهنگی و مقامات دولتی دانست و گفت: ما از معاونان مرتبط وزارت‌خانه‌ها، معاونان ریاست جمهوری، سفیران خارجی، رایزن‌های اقتصادی سفارت‌خانه‌ها و ۱۰ نفر از روسای صنایع دستی کشورهای حاشیه خلیج فارس و عمان و کویت و همچنین از هنرمندان برجسته برای شرکت در این گردهمایی دعوت کرده‌ایم.

گردهمایی صنایع دستی، چهارشنبه ۲۰ خردادماه و همزمان با روز جهانی صنایع دستی برگزار می‌شود تا هم ارزش این هنر را به مردم معرفی کند و هم بهانه‌ای باشد تا متولیان فرهنگی با هنرمندان و مشکلات آنها آشنا شوند.

همچنین ۲۰ خردادماه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و بیست و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود تا زمینه حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و هنرمندان را پدید آورد.

کد N843969

وبگردی