آفتاب

/خبرهایی از سینما و تئاتر /

/خبرهایی از سینما و تئاتر /

مشاور استاندار تهران از مجموعه فعالیت‌های کانون بازدید کرد.

به گزارش ایسنا،"عیسی فرهادی" مشاور استاندار تهران در یک بازدید جامع، ضمن افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده اعضای مراکز در سال 93 از فعالیت‌های کانون درمرکز 43و نیز از کارگاه‌های فرهنگی هنری ادبی بازدید کرد.

"فرهادی" درضمن این بازدید در گفتگویی، کانون را دارای اراده‌ای عملی در مواجهه با مسئله مهم تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: آنچه فعالیت‌های کانون استان تهران را متمایز می‌سازد ، میزان آگاهی و اندیشه همراه با توان تجربی مربیانی است که در کانون استان فعالیت می‌کنند.

او رمز موفقیت کانون را در این نکته دانست که : مخاطبان کانون ، کانون را «انتخاب» می‌کنند و نه کانون مخاطبان را و ای کاش روزی فرا رسد که کلیه‌ی فضاهای آموزشی ما در مواجهه با کودکان و نوجوانان به این سطح از پذیرش عام دست یابند.

وی توجه به امر خطر پرورش فکر کودکان و نوجوانان را موضوعی بنیادین دانست و خاطر نشان کرد که مجموعه‌ی فرمانداری استان با درک اهمیت و ضرورت حمایت از طرح‌هایی در جهت اعتلای اندیشه و منش کودکان و نوجوانان آماده‌ی حمایت از کانون استان در زمینه‌های گوناگون است.

"رضا قمرزاده" مدیرکل کانون استان تهران نیز در طی این بازدید بخش‌های گوناگون فعالیت‌های کانون استان و فرآیند و اهداف این برنامه‌ها را برای فرماندار توضیح داد.

بازدید از موزه‌ی کودک و گپ و گفت با همکاران کانون از دیگر بخش‌های این بازدید صمیمانه بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مجتمع آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل کانون استان تهران واقع شده است.

اجرایی همزمان با نیمه شعبان

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» آخرین بار در روز نیمه شعبان روی صحنه می رود.

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» که قرار بود تا 12 خرداد در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه باشد، روز چهارشنبه 13 خرداد همزمان با میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) به کار خود پایان می‌دهد. بلیت آخرین اجرای این نمایش با 30 درصد تخفیف به مناسبت نیمه شعبان در سایت تیوال به فروش می رسد.

«ملاقات بانوی سالخورده» نوشته فردریش دورنمات و به کارگردانی هادی حجازی‌فر که پس از کسب دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین طراحی صحنه از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تاترفجر، از 10 اردیبهشت در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته است، برای آخرین بار در روز 13 خرداد روی صحنه می رود.

نمایش برگزیده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی عروسکی تهران، اولین نمایش عروسکی بزرگسال بود که در جشنواره تاترفجر حضور یافته و موفق به دریافت دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین طراحی صحنه در این جشنواره شد. همچنین این نمایش در دو بخش بازیگر زن و موسیقی نیز نامزد دریافت جایزه از سی و سومین جشنواره بین المللی تاتر فجر شده بود.

این نمایش مهر و آبان سال گذشته در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه رفت که با توجه به استقبال علاقه‌مندان، این بار در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

محمد صادق ملک، آرش فلاحت پیشه، پریناز لطف‌اللهی، فرهاد تفرشی، علیرضا مدنی، محمد بابایی، محمد عسکری، مینا درودیان، مینا شجاعیان، محمد روشنی، سودابه میرکریمی و کامبیز منصف به عنوان بازیگر و حامد جعفری کیا، سینارستگاری، وحید حجازی فر، لیلا احمدی، مهتاب تبریزی، رویا راد، پویان طهرانیان و حسن زارع به عنوان عروسک گردان در این نمایش حضور دارند.

«ملاقات بانوی سالخورده» تا 13 خرداد ساعت 18 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی tiwall.com مراجعه کنند.

خرس بازمی‌گردد

آیین گشایش نمایش «خرس» آنتون چخوف در " خانه موزه استاد عزت اله انتظامی " برگزار می‌شود.

اجرای نمایش " خرس " نوشته آنتون چخوف به کارگردانی آقای وحید اخوان از 17 خرداد الی 9 تیرماه 1394 به مدت 20 شب هر شب ساعت 20:30 و ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:30 به روی صحنه می‌رود.

مراسم آیین گشایش نمایش " خرس " روز 17 خرداد 1394 ساعت 18:30 در محل " خانه موزه استاد عزت الله‌انتظامی " و کافی شاپ " آقای بازیگر " با حضور استاد داریوش مؤدبیان ، دکتر آبتین گلکار و رضا فیاضی برگزار می‌گردد، اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نیز همزمان می‌باشد.

این اجرا کاریست از گروه هنری " کلاسیک" به کارگردانی آقای وحید اخوان با همکاری و همراهی استاد داریوش مؤدبیان ، زنده یاد مصطفی عبدالهی ، استاد اصغر همت،استاد امید تبریزیان همایون ، استاد مرتضی ضرابی و استاد رضا فیاضی.

انتهای پیام

کد N843782

وبگردی