آفتاب

بازیگر نقش «هوشنگ» چگونه به «شمعدونی»‌ پیوست؟

بازیگر نقش «هوشنگ» چگونه به «شمعدونی»‌ پیوست؟

محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ در سریال «شمعدونی» می‌گوید کخ پیوستنش به «شمعدونی» خیلی اتفاقی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در این باره گفت : « ممکن بود الان من اینجا ننشسته باشم. معرف من به سروش صحت سعید سالارزهی کارگردان « کوچه مروارید » بود. من با آن مجموعه به عنوان نویسنده همکاری داشتم. اگرچه سالارزهی در آغاز خیلی موافق معرفی من به سروش صحت نبود چون در « کوچه مروارید » داشتیم با هم کار می کردیم و وقتی من به سروش معرفی شدم او نگران بود که مبادا کار لطمه بخورد، ولی بعدش به من گفت نمی توانم همچین فرصتی را از تو بگیرم و چرا باید از تو دریغش کنم؟ »

بازیگر نقش هوشنگ افزود: «خلاصه سعید سالارزهی با سروش صحت قراری گذاشت تا ما با هم ملاقاتی داشته باشیم. راستش من خیلی جدی نگرفتم. گفتم حالا میرویم ببینیم چه میشود. اما حالا خیلیها از من میپرسند که خب، تو تا الان کجا بودی؟»

او ادامه داد:‌ «وقتی حضور من قطعی شد نگرانیهایم نیز شروعش شد که خب، حالا چه کنم؟ بازی در سریال به این بزرگی با سروش صحت، خب مسئولیت بزرگی بود ولی همه به من کمک کردند.» 

صحت کارگردان «شمعدونی» هم در این‌باره گفت: «زمان انتخاب بازیگر قرار بود نقش هوشنگ را یک دوست دیگر بازی کند، ولی یک روز مانده به شروع فیلمبرداری دیدیم که زمانهایمان به هم نمیخورد. به همین خاطر واقعا نمیدانستم دیگر چه کار کنم. به هر گزینهای که به ذهنم میرسید فکر کرده بودم. خلاصه محمد را معرفی کردند.»

او افزود: «یک روز نشسته بودیم که دیدیم محمد آمد. یک آدم با سه برابر سبیلی که الان میبینید! با یک تیپ عجیب و غریب و قد بلند. سنش هم کم. هیچ چیزش به نقش نمیخورد. در واقع توی رودربایستی گفتیم حالا بگذار این سکانس را بخواند، ولی وقتی که سکانس را خواند به قدری خوب خواند که همه شوکه شدیم.»

صحت همچنین گفت :‌« محمد آنقدر خوب اجرا کرد که من گفتم دوربین بیاورید که فیلمبرداری کنیم. به ایمان امیدواری طراح گریم گفتیم می توانی آدم به این جوانی را مسن کنی؟»

این کارگردان و نویسنده معتقد است که نادری نقشش را در این مجموعه به‌خوبی ایفاء کرده و با وجود آن که سن فرزندش تنها چند سال از او کمتر است، به خوبی توانسته نقش یک پدر را به شکلی باورپذیر بازی کند. »

مشروح این مصاحبه را می‌توانید اینجا بخوانید.

۵۷۲۴۴

کد N842449

وبگردی