آفتاب

پالت برای دانشجویان کنسرت می‌دهد/ قیمت هر بلیط ۲۵ هزار تومان

پالت برای دانشجویان کنسرت می‌دهد/ قیمت هر بلیط ۲۵ هزار تومان

گروه پالت برای ششمین بار در یک ماه گذشته و این بار برای دانشجویان به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این گروه روز دوشنبه 11 خردادماه، ساعت 21:30، در تالار وحدت تهران برای اجرای ویژه دانشجویان به‌روي صحنه مي‌رود. به اين ترتيب دانشجويان مي‌توانند با در دست داشتن كارت دانشجويي معتبر، از ساعت 18:30 تا ساعت 21 به گيشه بليت‌فروشي تالار وحدت مراجعه كرده و بليتشان را به‌صورت حضوری تهيه كنند. اين نكته نيز لازم به ذكر است كه به هر كارت دانشجويي دو بليت تعلق خواهد گرفت.

احسان رسول‌اف، تهيه‌كننده اين گروه، روز شنبه در جريان نشست اعضاي پالت با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اعلام كرد كه قيمت بليت اين كنسرت 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است كه بسيار پايين‌تر از نرخ مرسوم بليت كنسرت در كشورمان و در حد استاندارد قيمت بليت تئاتر است. گفتني است كه تمام عوايد حاصل از بليت‌فروشي اين كنسرت صرف امور فرهنگي خواهد شد. قرار است جزئيات دقيق اين اتفاق نيز در شب كنسرت و توسط اعضاي گروه اعلام شود.

رسول‌اف همچنين اعلام كرد كه قرار است اين اجراي گروه پالت تنها اجراي آنها در تهران باشد كه تحت پوشش فيلمبرداري كامل قرار مي‌گيرد و در آينده فيلم اين اجرا به روش‌هاي متنوع و از درگاه‌هاي مختلف منتشر خواهد شد.

بعد از استقبال بسيار خوبي كه از كنسرت‌هاي روزهاي 15 و 16 ارديبهشت‌ماه اين گروه در تالار وحدت به‌عمل آمد، گروه پالت تصميم گرفت تا در روزهاي 3 و 4 و5 خردادماه دوباره در همين سالن به روي صحنه برود كه تمام بليت‌هاي اين كنسرت نيز در زمان كوتاهي به‌فروش رفت. اين در حالي است كه با توجه به استاندارد اين‌روزهاي نرخ بليت كنسرت در كشورمان، كه قيمت بليت‌هاي پنج اجراي اخير پالت نيز تابعي از همين نرخ مرسوم بود، برخي از هوادان اين گروه در ميان نسل جوان و دانشجوها از بالا بودن اين قيمت گلايه داشتند.

۵۷243

 

کد N842088

وبگردی