آفتاب

«پدیده» علی احمدزاده در تدارک تولید

«پدیده» علی احمدزاده در تدارک تولید

فیلم‌سینمایی «پدیده» سومین فیلم سینمایی علی احمدزاده به تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده به زودی جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش ایسنا، به گفته‌ی سید امیر سیدزاده فیلمنامه‌ی سینمایی «پدیده» که توسط علی احمدزاده و نازنین فراهانی نوشته شده برای دریافت پروانه ساخت ارائه شده و به محض دریافت پروانه ساخت، پیش تولید آن را آغاز خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده اعلام کرد: پس از تجربه‌ی موفق «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده ترجیح دادم، کار بعدی خود را نیز با این کارگردان جوان شروع کنم.

فیلمنامه‌ی «پدیده» یک اثر اجتماعی است و از فضای عاشقانه‌ای برخوردار است و فضای این اثر کاملا با دو فیلم قبلی احمدزاده متفاوت است و تجربه‌ای جدید برای او به حساب می‌آید.

این فیلم درباره‌ی یک پدیده‌ی مهم است، بیش از در مورد قصه چیزی نمی‌گویم.

وی در مورد عوامل و بازیگران این فیلم افزود: این فیلم ٤ بازیگر اصلی دارد که پس از قطعی شدن حضور آنها اعلام خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده نیز در مورد وضعیت فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» افزود: بعد از نمایش موفق فیلم در جشنواره برلین، آرژانتین، هنگ کنگ و لس‌آنجلس حضورهای بین‌المللی این فیلم ادامه دارد.

وی در مورد اکران فیلم در ایران افزود: اصلاحیه‌های مورد نظر وزارت ارشاد رو انجام دادیم و منتظر دریافت پروانه نمایش هستیم و به محض دریافت پروانه نمایش برای اکران فیلم اقدام خواهیم کرد.

علی احمدزاده پیش از دو فیلم سینمایی «مهمونی کامی» و «مادر قلب اتمی» را کارگردانی کرده که هر دو موفقیت‌های جهانی داشته‌اند ولی تا امروز هیچ کدام در ایران به نمایش عمومی در نیامده‌اند.

انتهای پیام

کد N842060

وبگردی