آفتاب
وزیر ارشاد در پاسخ به مهر:

روابط عمومی‌های وزارت ارشاد با هدف چابک‌سازی وزارتخانه حذف شدند

روابط عمومی‌های وزارت ارشاد با هدف چابک‌سازی وزارتخانه حذف شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تائید حذف پست‌ روابط عمومی‌ها در این وزارتخانه، هدف از این اقدام را آنچه او چابک‌سازی این وزارتخانه نامید، عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جنتی ظهر امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق وزیر، معاونین، مدیران و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی که در محل حسینیه جماران برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص علت حذف پست روابط عمومی‌ها از تمامی معاونت‌ها و ادارات تابعه این وزارتخانه، ضمن تائید این موضوع گفت: ما یک روابط عمومی داریم که آن هم روابط عمومی کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و طبیعتاً کار اطلاع‌رسانی این وزارتخانه را، این روابط‌عمومی بر عهده خواهد داشت. به علاوه ما برای وزارت ارشاد، سخنگو داریم و او مواضع وزارتخانه را در خصوص موضوعات مختلف اعلام می‌کند.

وی افزود: بله این خبر درست است و روابط‌عمومی‌های وزارت ارشاد و معاونت‌های آن حذف شده‌اند و هدف از این اقدام هم این بوده که ما به دنبال چابک‌سازی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بالا بردن کارآمدی و بهره‌وری بیشتر بوده‌ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سئوال دیگری در مورد حراج بزرگ تهران، گفت: اطلاع دقیقی از این حراج ندارم، اما بر اساس گزارشی که به من رسیده است، چیزی در حدود 21 میلیارد تومان اثر هنری در این حراج به فروش رفته که این قیمت هم به یک تابلوی نقاشی از سهراب سپهری تعلق یافته است که به نظرم استقبال بسیار قابل توجهی است.

کد N842039

وبگردی