آفتاب
10 قسمت از «تعبیر وارونه یک رویا» مونتاژ شد

بخش‌های پایانی سریال فریدون جیرانی در «دیباجی جنوبی»

بخش‌های پایانی سریال فریدون جیرانی در «دیباجی جنوبی»

سکانس‌های پایانی سریال «تعبیر وارونه یک رویا» این روزها در حوالی منطقه دیباجی جنوبی واقع در شمال تهران ضبط می‌شود.

همچنین گفته شده که پایان این مجموعه به کارگردانی فریدون جیرانی از یکی از مرزهای کشور به ارمنستان و ایروان می‌رسد و قصه در همان‌جا خاتمه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، فریدون جیرانی - کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» - اکنون در خیابان اختیاریه تهران مشغول ضبط سکانس‌های پایانی و صحنه‌های داخلی سریالش است که با حضور بازیگران اصلی قصه همراه است.

سریال «تعبیر وارونه یک رویا» پس از لوکیشن‌های خیابانی‌اش در دیباجی جنوبی، قرار است به خانه یکی از کاراکترهای اصلی سریال نقل مکان کند و بخشی از پایان قصه را در آنجا بگذراند.

پایان داستان جاسوسی «تعبیر وارونه یک رویا» در ایروان خواهد بود؛ بخش‌های مربوط به ایروان از مدت‌ها قبل توسط گروه سازنده سریال «تعبیر وارونه یک رویا» تصویربرداری شده است.

تلویزیون ظاهرا تصمیم گرفته است که سریال فریدون جیرانی را جایگزین سریال «پایتخت 4» کند و این مجموعه را بعد از ماه مبارک رمضان در کنداکتور پخش شبکه اول قرار بدهد.

سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی بیش از 20 قسمت خواهد بود و هر قسمت از آن در 50 قسمت به روی آنتن خواهد رفت.

از سوی گروه سازنده اعلام شده است که موسیقی «تعبیر وارونه یک رویا» ظرف امروز یا فردا - 10 و 11 خردادماه - در کشور اوکراین ضبط خواهد شد.

آهنگسازی این سریال جاسوسی را بهزاد عبدی بر عهده دارد و مونتاژ مجموعه همچنان توسط سیامک کردجان ادامه دارد. تاکنون 10 قسمت از سریال «تعبیر وارونه یک رویا» مونتاژ شده است و کار به مرحله صداگذاری رسیده است.

به گزارش ایسنا، سریال «تعبیر وارونه یک رویا» با موضوع انرژی هسته‌ای همراه است و امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، داریوش ارجمند، الهام کردا و فرزین صابونی، صفا آقاخانی‌، نگار عابدی‌، علی صالحی از بازیگران سریال «تعبیر وارونه یک رویا» هستند. امیر جعفری نقش اصلی سریال یعنی مامور امنیتی ایرانی را بازی می‌کند و داریوش ارجمند نیز نقش یک کار‌شناس امنیتی و به نوعی مافوق جعفری را به‌عهده دارد.

فریدون جیرانی، کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» پیش از این اعلام کرده است که سریال به علت فضای جاسوسی به شکل سیاه و سفید به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین وی اعلام کرده است که سریال «تعبیر وارونه یک رویا» دوبله فارسی نمی‌شود و سریال هم زبان روسی و هم زبان ارمنی دارد.

جیرانی در گفت‌و‌گوهای قبلی‌اش با ایسنا به داستان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» اشاره کرده و تاکید کرده بود: داستان اینگونه نیست که ما بخواهیم فقط در مورد گفت‌وگوها و مذاکرات هسته‌ای صحبت کنیم؛ یعنی در واقع ما خرابکاری صنعتی را مطرح می‌کنیم و وارد آن می‌شویم اما وارد ماجراهای پیرامونی مثل گفت‌وگوها و مذاکرات هسته‌ای، نمی‌شویم.

کارگردان «تعبیر وارونه یک رویا» همچنین اعلام کرده است که بیشتر در این سریال می‌خواهند بگویند خرابکار صنعتی یعنی چه.

انتهای پیام

کد N841940

وبگردی