آفتاب
حداد عادل:

باید چرخشی به سمت هنر اصیل اسلامی و ایرانی داشته باشیم

باید چرخشی به سمت هنر اصیل اسلامی و ایرانی داشته باشیم

غلامعلی حداد عادل با حضور در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران از نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط مهدی فلاح با عنوان «نغمه قلم» دیدن کرد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید که با همراهی علی مرادخانی - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - و همچنین سیدعباس سجادی - مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران - همراه بود، دکتر حداد عادل با بیان این‌که از دیدن چنین آثاری لذت بردم، گفت: از مشاهده این خط ها و نقاشی خط ها و ترکیب زیبای رنگ‌ها لذت بردم. مهدی فلاح از هنرمندان خوب و شناخته‌شده در عرصه فرهنگ و هنر بخصوص هنر خوشنویسی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارتباط با نقش اقتصاد در رونق و شکوفایی هنر اظهار کرد: کارهای زیادی باید در امور اقتصادی انجام دهیم تا هنر اصیل‌مان رونق یابد. گام اول این است که پیوندی بین هنر و اقتصاد زده شود تا هنرمند زندگیش با هنرش اداره شود. هنرمند اگر پشتوانه اقتصادی داشته باشد، آن وقت دیگران هم تشویق می‌شوند و بازار آن‌ها گرم می شود. در گذشته هم کارهای فاخری به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ متمکنان از هنرمندان صورت گرفته است. باید با وضع قوانین و توجه مردم و مسوولان چرخشی به سمت هنر اصیل اسلامی و ایرانی به‌وجود آید و از این بخش به درستی حمایت کنیم.

تا کنون شخصیت‌هایی مانند غلامحسین امیرخانی، امین‌الله رشیدی، استاد مهدی اقبال آل آقا و .... از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده‌اند.

نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط مدرن مهدی فلاح با عنوان «نغمه قلم» تا 20 خرداد ماه برپا است وعلاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت 10 تا 20 به استثنای روزهای تعطیل به گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N840913

وبگردی