آفتاب

مناظره‌ای با چاشنی توهین به خبرنگاران!

مناظره‌ای با چاشنی توهین به خبرنگاران!

برنامه مناظره که جمعه‌شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود خود می‌تواند سوژه یک مناظره باشد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار «آنا» در یادداشتی با این مقدمه نوشت: مهرماه سال گذشته من به دعوت برگزارکنندگان برنامه مناظره به عنوان عضوی از جامعه خبرنگاران در این برنامه حضور یافتم. گذشته از نامرتب بودن محل اجرا و حتی کثیف‌بودن صندلی‌ها که چند دقیقه مانده به شروع برنامه آنها را تمیز و مرتب کردند، نحوه برخورد مجری با حاضران بسیار جای تامل داشت.

در آن برنامه، مجری محترم در طول اجرای برنامه کاملا خود را از فضای اجرا جدا کرده و مرتب در حال استفاده از تبلت خود بود، تا جایی که کار مناظره‌کنندگان به بحث جدی کشید و یکی از آنها از مجری خواست برنامه را مدیریت کند. با این حال پاسخ مجری این بود که من کار را به خود شما سپرده‌ام!

پس از پایان برنامه که از محل اجرا خارج شدیم، مشاهده کردم که مجری محترم سوار بر یک خودروی لوکس گران‌قیمت بدون اینکه حتی با همکاران رسانه‌ای خود خداحافظی کند، محل را ترک کرد. متوجه شدم که ایشان هم ظاهرا مانند بسیاری از مسئولان کشور به شعارهایی مانند «حمایت از تولید ملی» و «ایرانی، کالای ایرانی بخر» که بارها توسط خودشان در برنامه‌های مختلف تلویزیونی گفته شده است، اعتقادی ندارد.

گرچه همه اینها شاید به من ارتباطی نداشته باشد اما یک چیز هست که حتما به من ارتباط دارد. من مدت‌ها بود که این برنامه را نمی‌دیدم چون معتقدم اینکه چند نفر دور هم بنشینند و یکدیگر را به عناوین مختلف متهم کنند، دردی از مردم دوا نمی‌کند.

با این حال چهارشنبه گذشته بار دیگر از سوی برگزارکنندگان برنامه مناظره به حضور در این برنامه دعوت شدم. من البته به دلایلی که گفتم به برنامه نرفتم اما وقتی پخش آن را از تلویزیون دیدم بسیار متاسف شدم.

پیش از این رفتار نامناسب مجری برنامه را دیده بودم اما این بار مشاهده کردم که دکور برنامه تغییر کرده‌است؛ آن هم طوری که مجری محترم پشتش به خبرنگاران است. این دیگر واقعا اسفناک بود!

انتهای پیام

کد N840359

وبگردی