آفتاب

25 خرداد، یکی از 100 بازی برتر رایانه‌ای در جهان رونمایی می‌شود

25 خرداد، یکی از 100 بازی برتر رایانه‌ای در جهان رونمایی می‌شود

بازی«ارتش‌های فرازمینی» که عنوان بهترین بازی رایانه‌ای ایرانی را به خود اختصاص داده، پس از سال‌ها انتظار، 25 خردادماه رونمایی‌ می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آن هنگام که زمین از جنگ ویران شده، ناچار به فراموشی سپرده می‌شود تا سیطره‌ حیات به مرزهایی فراتر گسترش یافته و منابع انرژی جدید تقدیری دیگر را رقم زند. آنها که از ترک زمین بازماندند و زمینیان طردشان کردند، اتحادی تشکیل داده و بقای خود را در تصاحب انرژی قدرت‌ها جستجو می‌کنند. رویای انتقامشان مانع از کهنگی نفرت جنگ می‌شود.

بازی «ارتش‌های فرازمینی»، بازی حادثه‌ای تیراندازی اول شخصی بوده که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگ های بشریت بر سر بزرگ‌ترین دغدغه‌ خود یعنی انرژی است؛ در این بازی تلاش شده تا تمامی استانداردهای بازی‌های برتر این سبک رعایت شده و محیط هایی بدیع و جذاب در کنار گیم پلی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیر کننده عواملی باشند تا ارتش فرازمینی را فراتر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.

مراحل تولید بازی ارتش‌های فرازمینی از دی ماه سال ۱۳۹۰ و با موتور قدرتمند UDK آغاز شده و این بازی در یک نظرسنجی بین‌المللی (بین بازی‌های مستقل) توانتسته رتبه اول را از بین 100 بازی منتخب از دید مخاطبان به خود اختصاص دهد.

شرکت راسپینا تولیدکننده این بازی است و یکی از نقاط قوت «ارتش‌های فرازمینی»، علاوه بر هیجان‌انگیز بودن، گرافیک آن است. چون به گفته برخی کارشناسان، این بازی از بهترین گرافیک در میان بازی‌های رایانه‌ای برخوردار است. همچنین در این بازی روی انیمیشن‌ کاراکترها  و فضاسازی‌های محیط کار شده تا بازی از استانداردهای بین‌المللی برخوردار باشد.

بازی ایرانی ارتش های فرازمینی (E.T.Armies) تنها با گذشت دوهفته در صف انتظار Greenlight ٬ توانست مجوز رسمی شبکه  جهانی Steam را دریافت کند و به جمع بازی‌های این شبکه  بزرگ راه پیدا کند.

گرین لایت مجوزی است که توسط آراء کاربران سایت استیم به بازی هایی که درخواست پیوستن به شبکه توزیع شرکت استیم را دارند داده می‌شود. بازی رایانه‌ای «ارتش‌های فرازمینی»، 25 خرداد رونمایی می‌شود.

کد N836324

وبگردی