آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد:

دلیل تغییر پوستر «اسب سفید پادشاه»/ هدف تشکر از مازیار فلاحی بود

دلیل تغییر پوستر «اسب سفید پادشاه»/ هدف تشکر از مازیار فلاحی بود

مجيد ياسر یکی از تهيه کنندگان «اسب سفيد پادشاه» دلیل تغییر پوستر این فیلم را اضافه کردن عکس مازیار فلاحی خواننده اثر برای تشکر از وی دانست.

مجيد ياسر یکی از تهیه کنندگان فیلم «اسب سفید پادشاه» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی چند روز اخیر که از اکران این فیلم می گذرد متوجه شدیم مخاطبان فیلم از ترانه عاشقانه ای که مازیار فلاحی برای آن خوانده استقبال زیادی کرده اند و بخشی از بار احساسی اثر به خوبی در این ترانه تجلی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مازیار فلاحی در شرایط فشرده و دشواری این ترانه را برای استفاده در فیلم آماده کرد. آن هم در شرایطی که در مقطعی گرفتار بیماری شده بود و پس از آن مشغول کارهای کنسرتش بود، اما با این حال ترانه ای که سال گذشته به اکران خصوصی فیلم نرسید، برای اکران عمومی آماده شد و در حال حاضر هم با استقبال مواجه شده است.

یاسر با اشاره به تلاشی که مازیار فلاحی برای انجام این کار داشته است، بیان کرد: در نظر گرفتیم برای تقدیر معنوی از این دوست و هنرمند گرامی با تغییری در پوسترهای جدید فیلم، تصویر وی را هم در پوستر استفاده کنیم تا از زحمات او تشکر کرده باشیم. هرچند باید توضیح دهم او در این فیلم بازی نکرده است.

به گفته وی، به زودی ترانه «اسب سفید پادشاه» با صدای مازیار فلاحی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

این تهیه کننده سینما گفت: این فیلم همزمان با تهران در سینماهای شهرستان ها نیز روی پرده رفته است که از جمله آنها می توان به سینماهای هویزه و سیمرغ در مشهد، پردیس تک در یزد، ایران در ارومیه، قدس در همدان، ساویز در گوهردشت کرج و … اشاره کرد. همچنین این فیلم در تهران در سینماهای آزاد، شکوفه، ملت، کوروش، استقلال، ایران، زندگی، بهمن، اریکه، سمرقند، مرکزی، حافظ، کیان، تماشا، راگا، شاهد، جی، رازی، تیراژ و فردوسی به نمایش درآمده است.

یاسر در پایان، استقبال از این فیلم را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم تبلیغات مخاطبانی که از تماشای فیلم لذت برده اند، در فروش روزهای آینده آن تاثیر مثبت بگذارد.

فيلم سينمايی «اسب سفيد پادشاه» به نويسندگی و کارگردانی محمدحسين لطيفی اواخر پاییز پارسال در تهران فیلمبرداری شد و الناز شاکردوست، مجيد ياسر، ليدا عباسی، علی طباطبايی، اميرعلی کاظمی، نيلوفر وهاب زادگان، نصرت ميرعظيمی و فرهاد قائميان و هنرمندان خردسال از آيدا اميری و سامان اميری در اين فيلم بازی داشته اند.

سازندگان به جای خلاصه قصه این متن را ارائه داده اند: دختری ۲۵ ساله به نام ماری که سال ها است فصول مختلف زندگی اش را سپری کرده، اینک فصل عشق زندگی خود را تجربه می کند. فصلی که چالش بزرگ قهرمان اصلی فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» خواهد بود.

کد N836273

وبگردی