آفتاب

۳۰ درصد از سریال «پایتخت ۴» ضبط شد

۳۰ درصد از سریال «پایتخت ۴» ضبط شد

تصویربرداری سری چهارم مجموعه «پایتخت» که بخش‌هایی از آن روز گذشته در حضور مدیر شبکه یک ضبط شد، به ۳۰ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سری چهارم مجموعه «پایتخت» این روزها در شمال کشور در حال تصویربرداری است. گروه همچنان در شیرگاه مازندران هستند و تصویربرداری را در محله زیرآب ادامه می‌دهند.

نگارش همزمان فیلمنامه نیز در حال انجام است و با پیش رفتن قصه ممکن است چند بازیگر جدید در کار حضور داشته باشند. البته بسته به تغییرات در قصه و پیش رفتن داستان، امکان تغییر لوکیشن نیز وجود دارد.

روز گذشته دوشنبه چهارم خرداد، محمد احسانی مدیر شبکه یک از پشت صحنه سریال بازدید کرد و چند سکانس در حضور او تصویربرداری شد.

پیش از این حسن وارسته مشاور فیلمنامه «پایتخت۴» در گفتگو با مهر، از مسئولیت گرفتن شخصیت هما در این سری خبر داده بود و روز گذشته مشخص شد هما عضو شورای شهر شده است.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت۴» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است و داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند که در ۲۶ قسمت در ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از بازیگردان و مشاور کارگردان: محسن تنابنده، سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: علیرضا نجف‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیرتولید: محمود اتحادی، فیلمبردار: حسین قلی‌پور.

کد N836076

وبگردی