آفتاب

«فلسفه مدیریت» در یک کتاب

«فلسفه مدیریت» در یک کتاب

سیدعلی سیاه‌پوشها گفت در حالی که کار پژوهشی «بیا تا گل برافشانیم» به علت حمایت نکردن از پژوهشگران به تعلیق رسیده، با اثر تحقیقی دیگری دست به قلم شده است.

این نویسنده به خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر مشغول نوشتن کتاب «فلسفه مدیریت» در پنج بخش هستم که به ترتیب به مدیریت مطلق، مدیریت سیاسی، مدیریت اجتماعی، مدیریت خانوادگی و بالاخره مدیریت فردی می‌پردازد.

او با تأکید بر اینکه تاکنون بخش اول این کتاب نوشته شده است اظهار کرد: مدیریت مطلق از آن خداوند است که جهان را براساس مشیت الهی خلق کرده است. من در این بخش ضمن رجوع به آیات و احادیث نشان داده‌ام که مدیریت مطلق از آن ذات حق است و مدیریت‌های دبگر در درجات نازل‌تر باید در چارچوب مدیریت مطلق تعریف شود.

وی که پیش‌تر کتاب «بیا تا گل برافشانیم» را در حوزه حل مسائل خانوادگی نوشته گفت این کتاب به دلیل نبود حمایت از کارهای پژوهشی، از نشر بازمانده است.

سیاه‌پوشها افزود: من مدتی در شورای حل اختلاف مشغول به خدمت بودم و این اثر متأثر از پرونده‌های ارجاع‌شده به ما نوشته شده و من تلاش کرده‌ام متناسب با فهم خود در حل مشکلات زوج‌های جوان، که اتفاقا بیش‌ترین مراجع‌کنندگان به دادگاه‌ها را تشکیل می‌دهند، بکوشم.

انتهای پیام

کد N835981

وبگردی