آفتاب

«پیشخان عصر» تعاملی‌تر‌ می‌شود

«پیشخان عصر» تعاملی‌تر‌ می‌شود

«پیشخان عصر» عنوان برنامه‌ای است که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 19 تا 20 از رادیو جوان پخش می‌شود.

یکی از ویژگی‌هایی این برنامه پرسش‌هایی است که در آن مطرح می‌شود. پرسش‌ها اغلب با فضای داستانی و کمی طولانی‌تر از روش معمول طرح می‌شوند و البته مشارکت شنونده را هم در پی دارند.

رضا ساکی - تهیه‌کننده این برنامه - در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت: قصد داریم که تعامل بیشتری با مخاطب برقرار کنیم و برای همین برنامه را تعاملی‌تر خواهیم کرد و مخاطبان در پاسخ به پرسش برنامه، به دو گروه موافق و مخالف تقسیم خواهند شد؛ یعنی طوری پرسش را طرح می‌کنیم که مخاطب را سر دوراهی قرار بدهیم. پرسش‌ها گاه موارد اخلاقی و عرفی و گاه قانونی را مطرح می‌کند. دقت می‌کنیم پرسش‌هایی را طرح کنیم که در جامعه مخالف و موافق دارند و یا رفتار مردم درباره آنها دوگانه است.

وی ادامه داد: سال‌هاست که جای برنامه تعاملی در رادیو خالی است. برنامه ما هم شبه‌تعاملی خواهد بود چون به هر حال مجله‌ای هستیم اما قصد داریم صدای مردم را در برنامه بیشتر بشنویم چون هیچ چیزی بالاتر از تلفن در برنامه رادیویی نیست؛ البته تلفنی که در ادامه یک پرسش خوب مطرح شده باشد. ما خوشبختانه حس خوبی از مخاطبان گرفته‌ایم و آنها به دشوارترین پرسش‌ها فکر کرده‌اند و پاسخ داده‌اند و گمان نمی‌کنیم که مشارکت نکنند.

البته ما از پیامک در برنامه استفاده نمی‌کنیم اما برنامه‌ای در شبکه هست به نام «کاوشگر» که هر روز ساعت 9 پخش می‌شود و رکورددار پیامک شبکه است و به‌خوبی از این ظرفیت استفاده می‌کند.

انتهای پیام

کد N835370

وبگردی