آفتاب

واگذاری مدیریت واحد قربانی حج تمتع به خوزستان

واگذاری مدیریت واحد قربانی حج تمتع به خوزستان

مدیرکل حج و زیارت خوزستان از واگذاری مدیریت واحد قربانی در حج تمتع از سوی سازمان حج و زیارت کشور به خوزستان برای سومین سال خبر داد.

ناصر حویزاوی در گفت​وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، با بیان اینکه قربانی کردن پنجمین عمل از اعمال حج واجب به شمار می​رود، اظهار کرد: اداره کل حج و زیارت خوزستان در مدیریت واحد قربانی حج تمتع، اعلام مبلغ قربانی در عربستان به کل زائران کشور، واریز وجه توسط زائران، آمارگیری، انجام هماهنگی با سازمان حج و زیارت و بانک توسعه اسلامی در جده جهت خرید کوپن قربانی، شناسایی و سازماندهی ذبح کنندگان حرفه​ای در سراسر کشور و همچنین اعزام آنها را برعهده دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات حج تمتع در استان در حال انجام است، مدیران مجموعه​ها و کاروان​ها مشخص شده و پزشکان مجموعه​ها نیز مشغول گرفتن آزمایش​های لازم از زائران هستند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: سهمیه استان خوزستان برای حج امسال 3000 نفر تعیین شده که در استان از ودیعه​گذاران تا تاریخ 6 فروردین 85 ثبت‌نام شده است. زائران خوزستانی از تاریخ یکم فروردین 94 به مکه و سپس بعد از انجام مناسک حج، به مدینه اعزام می​شوند.

انتهای پیام

کد N835311

وبگردی