آفتاب

خادم کدام نمایش را دید؟

خادم کدام نمایش را دید؟

امیررضا خادم به تماشای نمایش«سینماهای من» به کارگردانی محمد رحمانیان نشست.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسنا،‌ اجرای نمایش «سینماهای من» از شب گذشته، سوم خرداد‌ماه، در پردیس بازار چارسو آغاز شد.

این نمایش به کارگردانی و نویسندگی محمد رحمانیان در 10 شب و در دو سانس اجرا می‌شود.

«سینماهای من» به‌نوعی با فیلم‌های سینمایی تلفیق شده است و به مرور حوادث اجتماعی و سیاسی چهار سینمای قدیمی شهر تهران می‌پردازد.

امیررضا خادم، معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان، که در شب گذشته «سینماهای من» را در پردیس چهارسو تماشا کرد، درباره این اثر گفت: آقای رحمانیان کارهای ارزنده و شجاعانه‌ای انجام می‌دهد و سبک متفاوتی را اجرا می‌کند که همه این‌ها توانسته‌اند جذابیت مناسبی در تئاتر و هنرهای نمایشی به وجود بیاورند.

او با اشاره به استقبالی که در نخستین روز اجرای این نمایش صورت گرفته بود، افزود: این اتفاق نشان‌دهنده اعتمادی است که مردم به محمد رحمانیان دارند و این نمایش هم، مانند کارهای قبلی‌شان زیبا و تاثیرگذار بود.

به گزارش ایسنا، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، هومن برق نورد، اشکان خطیبی،علی عمرانی، افشین هاشمی، بهنوش طباطبایی، احسان کرمی، علی تاجمیر، هانا کامکار، الهه حسینی، فرشته حسینی (بازیگر افغان) به‌عنوان بازیگر و سامان احتشامی نوازنده پیانو در این نمایش حضور دارند.

سینماهای من در دو سانس 19 و 21 در سالن شماره یک پردیس بازار چارسو به نشانی تقاطع حافظ و جمهوری (پارکینگ اختصاصی) روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام

کد N835184

وبگردی