آفتاب
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری آمل:

داوران بسکتبال با ویلچر به نحوه قضاوت در این رشته ناآشنا هستند

داوران بسکتبال با ویلچر به نحوه قضاوت در این رشته ناآشنا هستند

قم - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری آمل با بیان اینکه تیمش در بازی آخر با تمام قوا به میدان می‌آید گفت: داوران بسکتبال با ویلچر به نحوه قضاوت در این رشته ناآشنا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود فلاح پس از پایان دیدار تیم های شهرداری آمل و ایثار قم در شب دوم مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر که پنجشنبه شب برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی برابر ایثار، بازی بسیار خوبی بود و به لحاظ فنی در سطح بالایی برگزار شد و دو تیم نشان دادند که از نظر کیفیت فنی در سطح بالایی قرار دارند.

وی افزود: اصلا از وضعیت داوری راضی نیستم چنان که در صحنه ای پنالتی بازیکن ما گل شد و داور به راحتی می‌گوید که گل ما را ندیده است یا در چند صحنه خطاهایی که بازیکنان حریف انجام می‌دادند توسط داور نادیده گرفته شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری آمل گفت: سطح داوری در سوپرلیگ اصلا مناسب نیست و علت آن هم این است که بسکتبال با ویلچر به داوران تخصصی نیاز دارد که به ویلچر و نحوه حرکت بازیکنان و خطاهایی که با ویلچر می‌توان انجام داد آشنا باشند در حالی که این داوران، داوران بسکتبال افراد سالم هستند و حتی تیم بسکتبال قم هم که در بازی اخیر پیروز شد، از داوری متضرر شده است.

فلاح بیان داشت: شکست در بازی اخیر برابر ایثار قم را می‌پذیریم زیرا تیم قم بهتر از ما بود و استحقاق کسب این پیروزی را داشت اما تیم ما هم تیم خوبی است و با وجود ۲ شکست می‌توانیم تحت شرایطی حتی به مقام دوم برسیم.

وی گفت: در صورتی که در مسابقه  برابر تیم زنجان پیروز شویم و ایثار قم هم پیام مخابرات اصفهان را شکست دهد ما می‌توانیم مقام سوم را به دست آوریم و اگر بتوانیم با اختلاف ۱۴ امتیاز برابر زنجان پیروز شویم و اصفهان هم با یک امتیاز اختلاف ایثار قم را شکست دهد عنوان نایب قهرمانی را به دست می‌آوریم.

کد N677423

وبگردی