آفتاب
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال؛

ماهان‌تندیس 1- تاسیسات دریایی 3؛ هیچ امتیاز برای رعدی!

ماهان‌تندیس 1- تاسیسات دریایی 3؛ هیچ امتیاز برای رعدی!

ماهان‌تندیس قم که در این فصل هیچ باختی نداشته بود، بعد از هدایت علیرضا رعدی هر سه بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری خانگی با نتیجه 1 بر 3 مغلوب تاسسیات دریایی صدرنشین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز پنج‌شنبه دو تیم ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی تهران در ورزشگاه شهید حیدریان قم به قضاوت پژمان رضایی و اصغر علی‌بیگی به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این مسابقه بدون گل در جریان بود که در دقیقه 10روی خطای اشتباه سعید قاسمی، کاپیتان ماهان با کارت قرمز داور جریمه شد. شاگردان وحید شمسایی نیز از این فرصت استفاده کردند و توانستند یک دقیقه بعد توسط مجید رئیسی به گل برسند.

درحالی که یک دقیقه از نیمه اول باقی مانده بود، مسلم اولادقباد می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند که توپ او به تیرک افقی دروازه مصطفی نظری برخورد کرد اما بعد از چند لحظه علیرضا وفایی صاحب موقعیت شد و با شوت فنی به گوشه دروزاه تاسیسات، گل اول ماهان را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و مجددا رئیسی توانست در واپسین ثانیه‌های نیمه اول تاسیسات را پیش بیاندازد تا تیم مهمان با خیالی راحت‌تر به رختکن برود.

در نیمه دوم هر دو تیم چند حمله روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند تا اینکه ضربه دقیق حمید احمدی در دقیقه 29 کار ماهان را تمام کرد.

بعد از این گل شاگردان رعدی که دیگر انگیزه زیادی برای جبران نتیجه نداشتند و تقریبا بازی را رها کرده بودند اما تیم حریف حملات بیشماری انجام داد و اگر بی دقتی بازیکنانش نبود می‌توانست با اختلاف گل زیادی ماهان را شکست دهد.

ماهان‌تندیس با این باخت 26 امتیازی و در رتبه پنجم باقی ماند ولی اگر دبیری تبریز موفق شود حریفش را در بازی امروز شکست دهد، ماهان به رده ششم سقوط می‌کند. تاسیسات دریایی نیز با این پیروزی 33 امتیازی شد تا به صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

گفتنی است، ماهان‌تندیس قم که در این فصل هیچ باختی نداشته بود، بعد از هدایت علیرضا رعدی هر سه بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

کد N654401

وبگردی