آفتاب
عزیز خانی:

کتب نویسندگان بومی توسط کتابخانه های اردبیل خریداری می شود

کتب نویسندگان بومی توسط کتابخانه های اردبیل خریداری می شود

اردبیل – مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان اردبیل از خرید کتب نویسندگان بومی توسط کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رباب عزیزخوانی ظهر دوشنبه در جلسه تجهیز کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: خرید کتب نویسندگان استان می تواند به تولید آثار دیگر این فرهیختگان و توسعه فرهنگ منطقه کمک کند.

وی خواستار مشارکت خیرین در خصوص خرید کتاب برای غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی شد و افزود: در خرید کتب نویسندگان بومی نیز خیرین می توانند مشارکت کنند.

مدیر کل امور کتابخانه های عمومی استان تصریح کرد: منابع کتابخانه های عمومی از طرف اداره کل امور منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور تغذیه می شود.

عزیزخانی با تاکید به محدودیت منابع موجود ادامه داد: غنی سازی بیشتر این منابع نیازمند مشارکت و همت خیرین فرهنگ دوست است.

وی حوزه های فنی مهندسی، علوم پایه، هنر، علوم انسانی و کمک درسی را از جمله حوزه هائی دانست که نیاز به غنی سازی بیشتر و تامین کتب جدید دارند.

به گفته عزیزخانی خیرین می توانند از طریق انجمن خیرین کتابخانه ساز استان نسبت به خرید منابع و غنی سازی بخش مخزن و مرجع کتابخانه های عمومی اقدام کنند.

وی افزود: خیرین می توانند با مراجعه به بخش منابع اداره کل از نیازهای کتابخانه ها مطلع شده و نسبت به خرید منابع اقدام کنند.

مدیر کل امور کتابخانه های عمومی استان اضافه کرد: علاوه بر این خیرین می توانند با واریز مبلغ مورد نظر به حساب انجمن خیرین کتابخانه ساز، اداره کل را در خرید منابع لازم یاری کنند.

کد N648459

وبگردی