آفتاب
مسلط بر زمین و حریف بودیم؛

کشاورز: پنالتی حق ساروی‌ها نبود/تماشاگران داور را تحت‌فشار قرار دادند

کشاورز: پنالتی حق ساروی‌ها نبود/تماشاگران داور را تحت‌فشار قرار دادند

اگر بخواهم با انصاف صحبت کنم باید بگویم به واقع پیروزی حق ما بود که خوشبختانه با وجود رقابتی دشوار توانستیم به آن برسیم در این میان هواداران هم از تماشای بازی لذت بردند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد بازی تیمش مقابل شهروند ساری گفت: بازی خوبی را پشت سرگذاشتیم، اما اگر بخواهم با انصاف صحبت کنم باید بگویم پیروزی حق ما بود که خوشبختانه با وجود رقابتی دشوار توانستیم به آن برسیم در این میان هواداران هم از تماشای بازی لذت بردند.

به گزارش ایلنا، محمد کشاورز افزود: در اکثر موقعیت‌ها و بیشتر زمان بازی مسلط بر زمین و حریف بودیم، اما در دقایق پایانی شهروند ساری به دلیل اختلاف گل بالایی که نسبت به تیم ما داشتند در جریان بازی فشار زیادی به خط دفاع وارد کردند که در نهایت با بهره‌گیری از بازیکنان نامی و با تجربه خود موفق به باز کردن دروازه مان شدند.

وی در ادامه بیان داشت: نباید این مورد را از قلم انداخت که در این رقابت تجربه و توانایی بازیکنان تیم گیتی‌پسند به شهروند ساری غلبه کرد، زیرا بازیکنان عیار اصلی خود را به نماش گذاشتند بر همین اساس ضمن احترام به ابطحی و تیمش باید بگویم پیروزی بدون هیچ شکی حق‌ ما بود.

سرمربی گیتی‌پسند درخصوص جو سالن ساری و تاثیر آن بر داوری گفت: تماشاچیان و هواداران تیم ساروی بسیار پرشور و انگیزه هستند و با قدرت تیم خود را تشویق می‌کنند. وجود این افراد برای فوتسال سرمایه است، اما متاسفانه در جریان بازی داور را تحت‌فشار قرار دادند تا قضاوتی تحت‌تاثیر جو داشته باشد. به طور مثال در یک صحنه با تاثیرپذیری از شرایط، داور پنالتی برای ساروی‌ها گرفت که حق‌شان نبود و معتقدم زمان‌هایی به همین شیوه در طول رقابت نبض بازی از دست داور خارج می‌شد.

وی در پایان تاکید کرد: به نظرم باید برای حل این مشکل در چنین بازی‌هایی از داوران باتجربه و میدان دیده‌تر استفاده کرد تا مبادا کنترل بازی از دست داور خارج و حقی از کسی ضایع شود.

کد N636573

وبگردی