آفتاب

کشف 5 جسد مثله‌شده در جنوب مکزیک

کشف 5 جسد مثله‌شده در جنوب مکزیک

مقامات مکزیک از کشف پنج جسد مثله‌شده در جنوب این کشور در منطقه‌ای که چند روز پیش نیز در آن 11 جسد سر‌بُریده کشف شده بود، خبر دادند.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دادگستری ایالت «گوئروو» اعلام کرد: پنج جسد اوایل بامداد روز گذشته (یکشنبه) پشت یک خودرو که در شهرداری شهر «چیلاپا» رها شده بود، کشف شدند. تمامی این اجساد مثله شده بودند و هنوز هویت هیچ یک از آنها مشخص نشده است.

گوئررو همان ایالتی است که 43 دانشجو در ماه سپتامبر در آنجا مفقود شدند. مقامات رسمی مکزیک می‌گویند شاهدان بر این باورند که این دانشجویان کشته شده‌اند اما تحقیقات برای یافتن بقایای اجساد این دانشجویان به نتیجه نرسیده و والدین و بستگان این دانشجویان همچنان امیدوارند فرزندانشان زنده باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات مکزیک تاکید دارند که بسیاری از خشونت‌ها در مکزیک از سوی باندهای تبهکار قاچاق موادمخدر رخ می‌دهند. روز پنجشنبه گذشته نیز پلیس، 11 جسد مثله شده و سوزانده شده را در کنار یک جاده در چیلاپا کشف کرد و در کنار این اجساد نامه‌ای قرار داشت که احتمالا توسط باندهای موادمخدر نوشته شده است.

انتهای پیام

کد N607554

وبگردی