آفتاب
هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال؛

ماهان‌تندیس2- ملی‌حفاری 2؛ هر دو راضی!

ماهان‌تندیس2- ملی‌حفاری 2؛ هر دو راضی!

شاگردان امیر شمسایی با این نتیجه که بدون شک سهم زیادی از آن برای هواداران پرشور قمی است 22امتیازی شدند و با اختلاف دو امتیاز نسبت به مس‌سونگون ورزقان به صدرنشینی خود ادامه دادند.

تیم فوتسال ماهان‌تندیس قم در دیداری خانگی مقابل تیم شرکت ملی‌حفاری اهواز به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16امروز جمعه با بازی ماهان تندیس قم و شرکت ملی‌حفاری اهواز و شش دیدار دیگر ادامه پیدا کرد اما جدال این دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار بود، چرا که ماهانی‌ها سعی داشتند شکست هفته گذشته خود را جبران کنند و اختلاف خود را با تیم دوم جدول بیشتر کنند و در طرف مقابل، شاگردان ناظم‌الشریعه آمده بودند به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهند.

گل به‌خودی بازیکن ماهان‌تندیس در دقیقه ششم تیم مهمان را پیش انداخت. بعد از آن هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند که نتوانستند استفاده کنند اما دو دقیقه به پایان نیمه اول ضربه غافلگیر کننده احمد ملاعلی اختلاف را به دو گل رساند تا کار شاگردان امیر شمسایی سخت‌تر شود.

پنج دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که ابوالقاسم عروجی با حرکتی انفرادی توپ را از بین پاهای علیرضا صمیمی عبور داد تا نخستین گل تیمش را به ثمر برساند. با این گل ماهانی‌ها انگیزه بیشتری برای جبران نتیجه پیدا کردند و موفق شدند در فاصله یک دقیقه به اتمام بازی توسط مهدی زاهدی گل تساوی را وارد دروازه حریف اهوازی خود کنند تا با دست پر زمین بازی را ترک کنند.

ماهان‌تندیس با این نتیجه که بدون شک سهم زیادی از آن برای هواداران پرشور قمی است 22امتیازی شد و با اختلاف دو امتیاز نسبت به مس‌سونگون ورزقان به صدرنشینی خود ادامه داد و حفاری اهواز نیز توانست طلسم شکست‌ناپذیری خود در این فصل را حفظ کند.

کد N554154

وبگردی