آفتاب
هفته دوازدهم لیگ برتر؛

زور استقلال به پدیده نرسید/جدال ژنرال با مرزبان برنده نداشت

زور استقلال به پدیده نرسید/جدال ژنرال با مرزبان برنده نداشت

دیدار تیم‌های پدیده با استقلال در مشهد با تساوی به پایان رسید تا جدال قلعه‌نویی و مرزبان برنده نداشته باشد.

دیدار تیم‌های پدیده با استقلال در مشهد با تساوی به پایان رسید تا جدال قلعه‌نویی و مرزبان برنده نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم پدیده از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه ثامن میزبان استقلال بود که این بازی با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

استقلال در همان ابتدای بازی حریف را شوکه کرد و در دقیقه 2 سجاد شهباززاده با استفاده از ارسال خسرو حیدری گل نخست استقلال را به ثمر رساند. بازی با برتری یک برصفر استقلال دنبال می‌شد که در دقیقه 17 امیرحسین صادقی در پشت محوطه جریمه رضا عنایتی را سرنگون کرد که مرزبان، سرمربی پدیده معتقد بود در این صحنه باید صادقی اخراج می‌شد و به همین دلیل به بهروان اعتراض کرد. شدت اعتراض به اندازه‌ای بود که بهروان قصد ورود به زمین را داشت. این ضربه خطا را رضا عنایتی به بیرون فرستاد.

در نیمه دوم برتری از آن پدیده بود چراکه در دقیقه 50 مهدی خیری موفق شد گل تساوی‌بخش تیمش را وارد دروازه استقلال کند تا پدیده را از شکستی خانگی نجات دهد. در ادامه تلاش‌های دو تیم به جایی نرسید تا در نهایت سهم هر یک از دو تیم فقط یک امتیاز از این دیدار باشد.

استقلال با این تساوی 22 امتیازی شد تا همچنان پس از تراکتورسازان تبریزی در جایگاه دوم جدول باقی بماند. پدیده مشهد نیز با 17 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.

نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر هم به شرح زیر است:

راه‌آهن یک - سپاهان‌اصفهان صفر
گل: محمد حسین‌پور دقیقه 34 برای راه‌آهن

ملوان بندرانزلی صفر - نفت‌تهران صفر

ذوب آهن - فولاد خوزستان... در حال برگزاری

تراکتورسازی‌تبریز - پیکان‌تهران... در حال برگزاری

کد N551784

وبگردی