آفتاب
با برنامه‌تر از سال گذشته بودیم؛

عروجی: تماشای بازی‌ برای قمی‌ها رایگان شود

عروجی: تماشای بازی‌ برای قمی‌ها رایگان شود

کسی فکر نمی‌کرد این نتایج را بگیریم / علت اصلی نتیجه‌گیری ماهان تندیس نسبت به سال‌های گذشته، بدنسازی پیش از فصل و شروع تمرینات به موقع بوده است.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است اما با حفظ بدنه اصلی تیم و پر کردن جای خالی آن‌ها از تیم جوانانش موفق شده تا هفته ششم لیگ امسال هجده امتیاز کسب کند و در صدر جدول قرار گیرد. ابوالقاسم عروجی که جزو تاثیر گذارترین بازیکنان ماهان تندیس بوده است در خصوص شرایط خود و تمیش با خبرنگار ایلنا گفت‌وگو کرد.

کسی فکر نمی‌کرد همه بازی‌ها را ببریم

در همه بازی‌ها برای گرفتن نتایج خوب تلاش می‌کنیم و با لطف خدا تا این هفته تمام بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم. در چهار دیدار اول لیگ که سه بازی سخت خارج از خانه با بهترین تیم‌های ایران داشتیم کسی فکر نمی‌کرد بتوانیم همه امتیازات را جمع کنیم ولی موفق شدیم با بردهای پیاپی قدرت خود را نشان دهیم. با همتی که بازیکنان تا این لحظه از خود نشان داده‌اند، مطمئنا با روحیه بهتری لیگ را ادامه می‌دهیم و ان‌شاالله بتوانیم در همه بازی‌های برنده باشیم تا در کورس قهرمانی بمانیم.

با برنامه‌تر از سال‌های گذشته بودیم

علت اصلی نتیجه‌گیری ماهان تندیس نسبت به سال‌های گذشته، بدنسازی پیش از فصل و شروع تمرینات به موقع بوده است. سال قبل یک هفته مانده به شروع لیگ تیم را بستیم ولی در این فصل خوشبختانه خیلی زود مدیرعامل، کادرفنی و مربیان تیم معرفی و همچنین قراردادهای بازیکنان بسته شد. امسال بازیکنان تجربه بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند و جوان‌گرایی تیم، کمک زیادی به ما داشته است.

شمسایی به بازیکنان اعتماد به نفس داده است

صحبت آقای شمسایی با بازیکنان جوان تیم باعث شده این جوانان اعتماد به نفس بالایی داشته باشند و مطمئنا در غیاب بازیکنان باتجربه‌ی تیم می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند.

هدف اصلی ماهان تندیس جوان‌گرایی می‌باشد

هدف امسال ما جوان‌گرایی و نتیجه گرفتن در سال‌های آینده بوده است و اینکه آن‌ها می‌توانند پشتوانه زیادی برای تیم باشند اما این دلیل نمی‌شود از قهرمانی چشم‌پوشی کنیم. ان‌شاالله با جمع‌آوری امتیازات خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی خواهیم کرد ولی بازهم می‌گویم هدف اصلی تیم در این فصل جوان‌گرایی بوده است.

باید بازیکنان بیشتری در تیم‌ملی داشته باشیم

تمام تلاشم را خواهم کرد دوباره به تیم‌ملی دعوت شوم اما تصمیم نهایی با آقای خسوس است که چه کسی باشد. تیم ما نباید یک یا دو نماینده در تیم‌ملی داشته باشد و حداقل سهمیه ما چهار تا پنج بازیکن است؛ واقعا بچه‌های ماهان تجربه و لیاقت حضور در تیم ایران را دارند و همه باید کمک کنیم سهمیه ما در تیم‌ملی بیشتر شود.

امیدوارم در گرندپریکس بازی کنم

آقای خسوس اسامی 30بازیکن را اعلام کرده‌اند که 14نفر به مسابقات برزیل اعزام می‌شوند و من نمی‌دانم جزو دعوت شده‌ها هستم یا خیر اما امیدوارم در جام گرندپریگس بازی کنم.

شهروند ساری را آنالیز کرده‌ایم

شهروند ساری برخلاف نتایجی که گرفته است بازی‌های خوبی ارائه می‌کند و حقش این رتبه در جدول نیست. آقای ابطحی تیم خوبی بسته‌اند ولی فکر می‌کنم عامل اصلی نتیجه نگرفتن‌های تیم ساری بدشانسی است. مربیان ما آن‌ها را آنالیز کرده‌اند و فکر می‌کنم بتوانیم در این بازی موفق باشیم. نباید سه امتیاز را از پیش تعیین شده دانست چون مسابقه خیلی سختی خواهیم داشت ولی با حمایت تماشاگران و همت بازیکنان می‌توان پیروز این دیدار بود.

بازی‌ها را رایگان کنند

دلیل اصلی که تماشاگران نسبت به سال گذشته حضور کم‌رنگ‌تری در بازی‌های ما دارند بلیط فروشی است که گذاشته‌اند. هواداران قمی از ته دل تیم‌شان را تشویق می‌کنند و این کم لطفی است که بلیط فروشی داشته باشیم. اینکه قیمت بلیط‌ دو هزار تومان باشد مطمئنا در استقبال دیدارهای تیم تاثیر دارد و از مسئولان خواهش می‌کنیم بازی‌ها را رایگان کنند چون اگر این کار انجام شود تمام ظرفیت ورزشگاه شهید حیدریان تکمیل خواهد شد. هیچ جای ایران چنین تماشاگران پرشوی ندارد که تا این حد از ته دل تیم‌شان را دوست داشته باشند.

کد N535736

وبگردی