آفتاب
لیگ برتر فوتسال 93

شمس: شکست دبیری تقصیر من بود/استراتژی درستی انتخاب نکرده بودم!

شمس: شکست دبیری تقصیر من بود/استراتژی درستی انتخاب نکرده بودم!

تیم دبیری مقابل ماهان بازی خوبی ارائه نداد و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم و تیم ماهان با شناخت خوبی که از تیم ما داشت موفق شد تیم ما را شکست داد و به پیروزی برسد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری‌تبریز درخصوص شکست تیمش مقابل ماهان‌قم گفت: دبیری مقابل ماهان بازی خوبی ارائه نداد و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم و ماهان با شناخت‌خوبی که از تیم ما داشت موفق شد ما را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، حسین شمس افزود: امیدوارم تیم دبیری در بازی‌های آینده عملکرد خوبی داشته باشد و با پیروزی در بازی‌های آینده امتیازاتی که از دست داده است را جبران کند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: این باخت تقصیر من بود و استراتژی درستی برای این بازی انتخاب نکرده بودم و تیم حریف هم مقابل ما عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و موفق شد تیم ما را شکست دهد.

حسین شمس تصریح کرد: عملکرد بازیکنان در بازی مقابل ماهان رضایت‌بخش نبود و مقابل ماهان بازی خوبی ارائه ندادند و در حمله و دفاع مثل همیشه کار نکردند که امیدوارم از بازی‌های بعد بازی بهتری به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ماهان تیم خوبی است و در بازی مقابل ما هم با آنالیزی که از تیم ما کرده بودند بازی بهتری نسبت به ما ارائه دادند و موفق هم شدند. هنوز فرصت زیادی تا پایان لیگ است و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و مثل سال قبل این تیم را قهرمان لیگ کنیم.

کد N510439

وبگردی