آفتاب

تضمین ارزان ترین قیمت تورهای مسافرتی برای اولین بار؛ اول بخوانید بعد انتخاب کنید

تضمین ارزان ترین قیمت تورهای مسافرتی برای اولین بار؛ اول بخوانید بعد انتخاب کنید

فصل تابستان برای ما ایرانیها یعنی فصل سفر؛ بازار تورها و پروازها و هتل ها و ...

فصل تابستان برای ما ایرانیها یعنی فصل سفر؛ بازار تورها و پروازها و هتل ها و ... در این فصل داغ تر از هر زمان دیگری است چرا که تابستان بهترین فصل سفر ما ایرانیهاست.
برای یک سفر خوب و لذتبخش، داشتن اطلاعات مناسب و کافی پیش از انتخاب مقصد گردش تابستانی مهمترین قسمت سفر است؛ فکرش را بکنید بدون داشتن اطلاعات و یا با داشتن اطلاعات نادرست به سفری می روید که هم هزینه های بسیاری را متحمل می شوید و هم انرژی و زمان خود را برای لذت بردن از یک سفر رویایی از دست می دهید و هم لذتی نمی برید و جز خستگی چیزی بدست نمی آورید.
بنابراین با تصمیم عجولانه و بدون آگاهی و تحت تاثیر انبوه آژانس ها و تورهای رنگارنگ گردشگری و هواپیمایی فرصت سفر لذتبخش و رویایی خود را از دست ندهید.
برای تعیین مقصد گردشگری مناسب در این فصل بهتر است اول نگاهی به شهرهای مهم گردشگری و مزایا و معایب سفر به آنها بپردازیم ضمن آنکه باید در نظر داشته باشیم که تعطیلات عید سعید فطر نزدیکترین تعطیلاتی است که پیش رو داریم:

شهر مقدس مشهد

کلان شهر مقدس مشهد همیشه میان ما ایرانیها محبوبیت خاصی داشته است، بجز جاذبه های گردشگری و امکانات بی نظیر و پیش رفته این شهر که روز به روز هم در حال افزایش است این شهر مذهبی به دلیل اینکه مرقد با برکت امام هشتم را در خود جای داده است در تمام تعطیلات و فصل ها از مهمترین مقاصد گردشگری مردم ایران است. اما اکنون که مهمترین عید مسلمانان یعنی عید فطر را پیش رو داریم به نظر می رسد هر ایرانی مسلمانی دوست داشته باشد تا ماه رمضان امسال را در جوار بارگاه امام هشتم افطار کند.

جزیره رویایی کیش

دومین گزینه انتخابی برای مسافرت در تعطیلات عید فطر جزیره رویایی کیش است که همیشه با طبیعت زیبا، امکانات فوق العاده و تفریحات آبی بی مانندش در فصل تابستان پذیرای ایرانیهای داخل و خارج کشور است. ساحل خلیج و آفتاب گرم و هوای آزاد کیش در هر فصلی می چسبد، البته از مراکز خرید بسیار جذاب این جزیره زیبا نیز نباید غافل شد. سفر به کیش در این روزها هم خستگی تان را در میکند و هم نمیگذارد دست خالی از سفر برگردید.

شمال کشور

شاید بپرسید شمال کشور در این گزینه ها چه جایی دارد؟
شمال و طبیعت سبزش اگرچه برای همه ما شناخته شده است اما با توجه شلوغی و ازدحام فراوان گردشگران در این فصل گزینه چندان مناسبی نیست، شاید حداقل یک بار برای همه ما پیش آمده باشد که درتعطیلاتی مانند عید فطر به شمال رفته باشیم و بعد از تعطیلات به جای آنکه خستگی در کرده باشیم و لذت برده باشیم، با خستگی ماندن در ترافیک شهری و جاده ای، گرانی وحشتناک اقامتگاه ها و حتی اجناس معمولی و بی کیفیت؛ گرما و رطوبت هوا از سفر بازگشته باشیم. بنابراین رفتن به شمال در این روزها گزینه چندان مناسبی نیست چرا که یکی از مصداق های هدر دادن انرژی و زمان و هزینه است.

دبی

سفر به کشورهای دیگر در این فصل نیز از گزینه هایی است که با استقبال فراوان مواجه می شود. دبی و جاذبه های توریستی و مراکز خرید آن نه تنها برای ایرانیان فریبنده و لذتبخش است بلکه تمام مردم دنیا دبی را به عنوان یک مرکز تفریحی بسیار جالب میشناسند، از پارک آبی، وادی وحشت و پارک خور گرفته تا برج العرب و برج الخلیفه برای همه شناخته شده هستند. ضمن آنکه امکانات گردشگری دبی برای همه افراد با هر توان مالی قابل استفاده است.

تایلند

طبیعت بینظیر و زیبای تایلند و فرهنگ و آداب و رسوم آن و امکانات ویژه تفریحی آن سالهاست برای ایرانیان شناخته شده است و هر سال فصل تابستان عده زیادی را برای گذران تعطیلات تابستان به خود جذب می کند و کمتر ایرانی است که به تایلند برود و شهرهای پاتایا و بانکوک را با انبوه دیدنی هایشان، ندیده باشد.

قبرس اروپایی

قبرس نیز در سالهای اخیر به یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است. امنیت و آرامش این کشور و تاریخ ارزشمند و پرشکوه آن بسیار باب میل ایرانی هاست. سفر به شهرهای لارناکا، لیماسول و آیاناپا و دیدن پارکهای آبی  و غارهای دریایی تجربه جدیدی برای ایرانیانی است که زیاد به کشورهای دیگر سفر می کنند.

ترکیه

کشور ترکیه چه در تعطیلات عید فطر و چه در تابستان همیشه پذیرای ایرانیان داخل و خارج کشور بوده است نزدیکی جغرافیایی این کشور و شهرهایی دیدنی و جذاب استانبول، آنکارا و صد البته آنتالیا همیشه کششی بی نظیر برای ایرانیان داشته است. ضمن آنکه این کشور مسلمان در ماه رمضان و به ویژه عید فطر دیدنی تر از هر زمان دیگری است.
کد N408770

وبگردی