آفتاب

خلیلیان: قرارداد‌های بازیکنان را منتشر می‌کنیم

خلیلیان: قرارداد‌های بازیکنان را منتشر می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سپاهان به قوانین و مقرارت فدراسیون فوتبال پایبند است و هر زمان که بخواهند، قرارداد‌ها را شفاف سازی می‌کنیم.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان قرارداد بازیکنانش را فاش می کند یا خیر؟ اظهارکرد: طبق قوانین و مقررات اقدام خواهیم کرد و در این خصوص در وقت مقتضی بهترین تصمیم را می‌گیریم.

وی در خصوص قرارداد خلعتبری و برخی از گمانه زنی‌ها مبنی بر این که این بازیکن قراردادی 2 میلیارد تومانی دارد، گفت: تمام این صحبت‌ها کذب محض است و خلعتبری با یک میلیارد و 200 میلیون تومان به سپاهان پیوسته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا محرم نویدکیا بر سر قراردادش با باشگاه مشکل پیدا کرده است، افزود: خیر، محرم هیچ موقع در هیچ زمان بر سر قراردادش با باشگاه صحبتی نداشته است و همیشه قرارداد خودش را سفید امضا می‌کند. حتی سال گذشته اولین بازیکنی که سی درصد قرارداد خودش را به باشگاه خودش بخشیده است محرم نویدکیا است و این نشانه مردانگی و گذشت یک بازیکن است و محرم الگو و اُسوه یک بازیکنی است که به باشگاهش علاقه دارد و هیچ گونه خصومتی بین کاپیتان سپاهان و باشگاه نیست، زیرا سپاهان باشگاه شاهین است و شاهین مکتب صداقت، کار و جوانمردی است.

انتهای پیام

کد N402046

وبگردی