آفتاب

لذت هیجان و ماجراجویی در شهر گمشده

لذت هیجان و ماجراجویی در شهر گمشده

اگر می خواهید تجربه جدیدی از یک سفر فوق العاده را برای خود و خانواده تان رقم بزنید ، " لاست ورلد " انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود . "

اگر می خواهید تجربه جدیدی از یک سفر فوق العاده را برای خود و خانواده تان رقم بزنید ، " لاست ورلد " انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود . " لاست ورلد " دنیای هیجان ، خنده و شادی ، سرگرمی های متنوع ، سفرهای آبی و ماجراجویانه و همچنین تجربیات منحصر به فرد است .




هتل " لاست ورلد " :




این هتل مجلل در ۲۸ آوریل سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و به لحاظ جغرافیایی در منطقه ای خوش آب و هوا و محصور شده توسط طبیعت بکر پذیرای شما میهمانان عزیز می باشد . چشم انداز اتاق های هتل ، پارک و تپه های سرسبز است و خلاصه همه چیز یک سفر رؤیایی را برای شما فراهم می کند تا آرامشی مثال زدنی را برای میهمانان عزیز خود به ارمغان آورد .




این مجموعه بواسطه برخورداری از هوای معتدل و طبیعت وحشی پذیرای میهمانان عزیز از سرتاسر دنیا است ، پس چنانچه میخواهید از دنیای پر مشغله و یکنواخت کار و زندگی خود مدتی فاصله بگیرید و به دنیای سرشار از شور و نشاط سفر کنید ، از مجموعه های بی نظیر " لاست ورلد " دیدن فرمایید .




" لاست ورلد " با داشتن بخشهای متنوع اعم : از پارک آبی ، شهربازی ، باغ وحش حیوانات اهلی ، دره ببرها و پلنگ ها ، شهر ساخته شده از قلع ، چشمه های معدنی و چشمه های آب گرم و همچنین بخش فعالیت های تیمی و گروهی ، آماده خوشامدگویی به شما عزیزان می باشد .




پارک آبی " لاست ورلد " :




این پارک آبی شامل بخش های متعددی می باشد ، برای مثال : استخر آبی جنگلی ، استخری که در دل جنگل های انبوه مالزی واقع شده و توسط درختان سرسبز این منطقه احاطه شده است ، جایی که بواسطه امواج مصنوعی حس شنا کردن در سواحل مدیترانه را برای شما به ارمغان می آورد . علاوه بر آن پس از اتمام آب تنی ، این امکان را به شما عزیزان میدهد که در سکوی شنی استخر ، حس خوب حمام آفتاب بر روی بلورهای گرم شن همراه با نوشیدن یک آبمیوه خنک را تجربه کنید و یا با دوستان خود به بازی های ساحلی سرگرم شوید .




بخش دیگری که در این پارک می توانید بسیار از آن لذت ببرید ، رودخانه ماجراجویی است . در این قسمت در حالی که سوار بر تیوب بزرگی می شوید ، در بزرگترین رودخانه مصنوعی مالزی به سفر آبی طولانی خواهید رفت و از گشت و گزار ، ماجراجویی و دیدن مناظر زیبا نهایت لذت را خواهید برد .




گذشته از آن برای ورود به این رودخانه حتی می توانید از سرسره های طویل و پر پیچ و خم و از میان درختان و فضای سبز عبور کرده و وارد رودخانه شوید .




اما مهیج ترین بخش پارک به سرسره پرتابی اختصاص دارد که آدرنالین شما را تا حد ممکن بالا می برد ، چرا که با بیشترین سرعت ممکن سوار بر تیوب ، از سرسره بزرگی پایین آمده و هنگامی که به قسمت برآمدگی آن رسیدید ، در حالی که به سمت درختان جنگل پرتاب می شوید در میان آب خنک و زلال رودخانه فرود می آیید .




شهربازی " لاست ورلد " :




در این شهربازی باید ترس را کنار بگذارید و سوار بر اژدها تا ۱۸۰ درجه بالا بروید و هیجان را به معنای واقعی تجربه کنید ، تا از آن بالا تمام پارک را زیر پاهایتان ببینید !! حتی می توانید سوار بر لوکوموتیو سرتاسر شهربازی را گشت بزنید و از دیدن مناظر و تنفس هوای خنک لذت ببرید .




باغ وحش حیوانات اهلی :




برای کسانی که به دنبال کشف شگفتی های دنیای حیوانات هستند ، باغ وحش حیوانات " لاست ورلد " مکانی بسیار جالب و دیدنی است . در این باغ وحش ، بیش از ۴۰۰۰ حیوان از ۵۵ گونه مختلف من جمله : خرگوش ، میمون ، راکون ، لاک پشت های بسیار بزرگ ، انواع خزندگان و پرندگان و ... زندگی میکنند . شما در این مکان می توانید حیوانات را از نزدیک دیده و لمس کنید و یا حتی به آنها غذا دهید .




همینطور در دره ببرها ، می توانید از نزدیک با چگونگی زندگی این حیوانات وحشی نیز آشنا شده و از چابکی و قدرت آنها شگفت زده شوید . این حیوانات همگی توسط جنگل بانان حفاظت می شوند و برای کسانی که به حیات وحش علاقمندند تجربه ای ناب و منحصر به فرد است .




شهر ساخته شده از قلع :




همانطور که می دانید ، استخراج قلع یکی از قدیمی ترین صنایع در " مالایا " و " آیپوه " بوده است . و همین موضوع نیز ، تمام مردم را از سرتاسر دنیا به دره " کینتا " کشانده و این شهر را به یک مرکز تجاری تبدیل کرده است . بازدیدکنندگان حتی می توانند هنگام پیاده روی در این مکان ، از روی تابلوهای آموزشی نصب شده ، تاریخ استخراج قلع و صنایعی که از آن ساخته می شوند را مورد مطالعه قرار داده و با هنر استخراج این ماده ارزشمند از معادن و همین طور چگونگی تبدیل شدن آن به یک کالای مهم در میان صدها فرآیند صنعتی جهان در تجارت بین المللی آشنا شوند .




نکته ای که در این مکان برای اغلب بازدیدکنندگان جالب توجه است ، وجود فیل ها در این منطقه می باشد چرا که تنها فیل ها هستند که می توانند سنگ معدن قلع سنگین را به نزدیکترین انبارها منتقل کنند و همین موضوع نیز باعث شده افراد زیادی برای بازدید این شهر به آنجا سفر کنند .




چشمه های معدنی و آب گرم :




در این بخش شما با انواع و اقسام استخر و جکوزی روبرو خواهید شد ، چیزی که در زندگی روزمره هرگز تجربه نخواهید کرد . یکی از اقسام استخر در اینجا ، استخر کریستالی است . همانطور که از اسمش پیداست ، کف این استخر توسط کاشی های کریستالی دیزاین شده ، به گونه ای که در روز نور خورشید را منعکس کرده و به هنگام شب نیز می توان در میان نورهای رنگارنگ ساطع شده از استخر ، و در میان آب شفاف و خنک آن آبتنی جانانه ای کرد .اما موضوعی که این استخر را از بقیه متمایز می کند آن است که این اجازه را به شما می دهد که آن را به صورت خصوصی رزرو کرده و در یک استخر وی آی پی نهایت لذت را با خانواده ببرید .




اما اینها نباید باعث شود که لذت شنا کردن در استخر بی نهایت بزرگ ۳۰۰ نفره را نیز از دست بدهید . در واقع این استخر بزرگ در حکم یک چشمه آب معدنی است که اطراف آن را آبشارهای آتشفشانی احاطه کرده و محیطی کاملا آرام و رؤیایی را برای شما رقم زده است .




علاوه بر استخر ، جکوزی های بسیار بزرگ و پیشرفته خستگی روزهای سخت کاری را از تن شما به در می برند . این جکوزی ها به کمک یک موتور جت بسیار قوی ، آب را چنان بهم می زنند که شرایط خوبی را برای آب درمانی و ماساژ عضلات و مفاصل فراهم می کنند .




غار بخار و استخر سنگ ریزه نیز یکی دیگر از شگفتی های " لاست ورلد " قلمداد می شوند . غار بخار همانند یک سونای آب گرم عمل کرده و موجب سم زدایی ، تمیزی و شادابی پوست ، منظم شدن گردش خون و نیز از بین رفتن استرس شما می شود و به همین منوال استخر سنگ ریزه بواسطه سنگ ریزه هایی که کف استخر را پوشانده اند نیز می تواند موجب تسکین درد ، پاک کردن سموم و ناخالصی ها ، تولید آندورفین و بهبود سیستم ایمنی بدن شود .




در بخش انتهایی پارک ، اتاقی جهت آروماتراپی یعنی همان ماساژ با روغن معطر گیاهی برای مسافران عزیز در نظر گرفته شده است . اتاقی که متخصصان و ماساژورهای حرفه ای در آن ، بهبود خلق و خو و سلامت جسم و روح و نیز رفع تنش های عصبی را برای شما به ارمغان آورده اند .




فعالیت های گروهی و تیمی :




اگر می خواهید برای یک بار هم که شده بر ترس خود غلبه کنید و اعتماد به نفس و استقامت خود را به چالش بکشید ، می توانید در فعالیت های تیمی " لاست ورلد " شرکت کنید . می توانید صخره نوردی کنید ، در ارتفاع ۶۰ فوتی در حالی که از طنابی آویزان هستید از صخره ای به صخره دیگری بروید ، از ارتفاع ۶۵ فوتی پایین بپرید و فشار آدرنالین را احساس کنید ، بر فراز این طبیعت وحشی با زیپ لاین روی یک کابل ۱۲۰ متری معلق به پرواز درآیید ، تونل های ۶ مایلی را با افراد هم تیمی خود در حالی که تا نیمه در آب هستید طی کنید ، و یا با قایق های پارویی ( کایاک ) با گروه های دیگر وارد مسابقه شوید .




اما چیزی که در این بخش مهم است ، آن است که ، شما می توانید تمامی مهارت های ارتباطی خود را به کار گیرید ، و با هم تیمی های خود بهترین دقایق را به شادی ، هیجان و تفریح بگذرانید .



کد N380970

وبگردی