آفتاب

روزنامه ایران در یک نگاه

روزنامه ایران در یک نگاه

تهران – ایرنا – روزنامه ایران در شماره روز پنجشنبه «مقابله با افراط گرایی پیام ضیافت پاستور» را تیتر یک کرده و صفحه نخست خود را با انتشار عکسی از استقبال پرشور مردم لرستان از رییس جمهوری، آراسته است.

به گزارش ایرنا، در مطلب تیتر نخست این شماره روزنامه که برگرفته از گزارش ایران از پیامدهای نشست همدلی رقبای انتخاباتی است، آمده است: آیا دعوت «حسن روحانی» از رقبای انتخاباتی اش برای برگزاری یک نشست مشترک و همدلانه، پیام هایی فراتر از برگزاری یک مراسم ساده نمادین داشت؟ و رییس جمهوری می خواهد در دومین سال فعالیتش، «منادی صلح» بین جریان ها ونیروهای سیاسی باشد؟ پرسش های مشابهی از این دست از آغاز هفته در افکار عمومی، محافل سیاسی و رسانه ای مطرح است.

در عین حال، ناظران سیاسی با استناد به اظهارات روحانی در کنفرانس مطبوعاتی اش و میزبانی از رقبای انتخاباتی خود اعتقاد دارند که نمی توان اهمیت این دیدار را به اقدامی صرفا سمبولیک و زینتی تقلیل داد.ˈ

«عهد تازه رهبران سیاسی عراق»، «رفع ابهام از قیمت گذاری خودرو»، «می توانیم شگفتی ساز شویم»، «تحریم ها باید در یک جدول زمانی برداشته شود»، «مرزهای زمین زیر بال آسمانی ها»، «3 اصل بین المللی درباره ر‍ژیم حقوقی خزر» و «شریعتی و گفتمان ایدئولوژی» از دیگر عناوین برجسته در شماره امروز روزنامه ایران است.

شبس (2) 1346 **1551
کد N346026

وبگردی