آفتاب

ارسال كتب و نشريات مانده در انبار به كتابخانه‌های عمومی كشور

ارسال كتب و نشريات مانده در انبار به كتابخانه‌های عمومی كشور

مديركل منابع نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور از آغاز ارسال كتب و نشريات به كتابخانه‌های عمومی سراسر كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ علی فريدونی مديركل منابع نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور با اعلام اين خبر گفت: طی چند ماه گذشته مقدار زيادی كتب و نشريات آماده ارسال در انبار وجود داشت كه هماهنگی‌های لازم برای ارسال به كتابخانه‌ها صورت گرفته است و در اين راستا طی دو هفته اخير، بيش از 10 هزار كارتن كتاب و 2 هزار بسته نشريات به كتابخانه‌های عمومی سراسر كشور ارسال شده است.

وی دليل وقفه ايجاد شده در ارسال منابع به كتابخانه‌های عمومي طی چند ماه گذشته را عدم وجود پيمانكار پستی دانست و افزود: در اين راستا با چند پيمانكار، قرارداد منعقد شده است.

مديركل منابع نهاد كتابخانه‌هاي عمومی كشور به رويكرد جديد نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور درباره خريد كتاب برای كتابخانه‌های عمومی اشاره كرد و گفت: در اين رويكرد سعی بر اين است كه منابع كتابخانه‌ها از تنوع موضوعی برخوردار بوده و تا حد امكان بر اساس نيازهای مخاطبان كتابخانه‌های عمومی كتب خريداری شود.

فريدونی در ادامه افزود: مقدمات و برنامه‌ريزی لازم جهت خريد نشريات مورد نياز كتابخانه‌های عمومی در سال جاری بر اساس سياست‌های نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور انجام گرفته و به زودی قرارداد خريد نشريات مورد نياز آغاز خواهد شد.

کد N310285

وبگردی