آفتاب

فروش اینترنتی کتب به قیمت نمایشگاه از طریق فروشگاه اینترنتی 5040

فروش اینترنتی کتب به قیمت نمایشگاه از طریق فروشگاه اینترنتی 5040

برگزاری سالانه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصتی است مناسب برای بسیاری از دوستداران کتاب تا بتوانند جدیدترین کتب موجود در بازار کتاب را شناخته و خریداری نمایند.

برگزاری سالانه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصتی است مناسب برای بسیاری از دوستداران کتاب تا بتوانند جدیدترین کتب موجود در بازار کتاب را شناخته و خریداری نمایند. این نمایشگاه در کنار میزبانی دانشجویان، اساتید و دانش آموزان میزبان بسیاری از مدیران مدارس، کتابخانه ها، سازمانها و دانشگاه های ایران است.  قیمت مناسب عرضه کتب و تخفیف هایی که ناشران برای کتاب های خود در نظر می گیرند فرصتی را فراهم می کند تا دوستداران کتاب بتوانند با پرداخت هزینه کمتر تعداد بیشتری کتاب خریداری نموده و دست پر از نمایشگاه خارج شوند.
با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی و تغییر جدول امتحانی دانش آموزان، شاهد برگزاری امتحانات زود هنگام در مدارس سراسر کشور هستیم. همزمانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و فصل امتحانات زود هنگام دانش آموزی باعث شد بسیاری از فرهنگیان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی از حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جا بمانند.
فروشگاه اینترنتی 5040 با در نظر گرفتن مشکلات موجود در اقدامی جدید و مبتکرانه پس از هماهنگی با ناشران خوشنامی چون پارسه، گاج، مبتکران، قلم چی و پرسمان این فرصت را فراهم نمود که کتب این ناشران محترم از طریق بخش فرهنگی و هنری سایت فروشگاه اینترنتی 5040 نیز با تخفیف های نمایشگاهی قابل عرضه باشد. بنابراین فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان گرامی می توانند با مراجعه به بخش فرهنگی و هنری سایت از کتب موجود بازدید نمایند. این فروشگاه امکان جالب دیگری نیز برای عاشقان کتاب فراهم نموده آنها می توانند با پر کردن فرمی از قیمت کتب درخواستی خود آگاه شوند و در صورت تمایل، کتب توسط مجموعه 5040 خریداری و برای آنها ارسال می شود. هزینه ارسال کتب به تمام تهران کاملا رایگان است. ارسال کتب به شهرستان ها نیز از طریق پست صورت گرفته و هیچگونه هزینه اضافی بابت خدمات فروشگاه از هموطنان دریافت نخواهد شد.
فروشگاه اینترنتی 5040 با عرضه خدمات متنوع آمادگی کامل خود جهت همکاری با مدارس، موسسات و شرکت هایی که امکان حضور در نمایشگاه امسال را ندارند اعلام نموده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

کد N264530

وبگردی