آفتاب

کرانچار: هنوز هم حسرت بازی با ملوان را می‌خورم/ علی کریمی جایگزین مناسبی برای نویدکیا است

کرانچار: هنوز هم حسرت بازی با ملوان را می‌خورم/ علی کریمی جایگزین مناسبی برای نویدکیا است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید در کل از بازیکنانش در لیگ برتر سیزدهم راضی است.

به گزارش تسنیم؛  زلاتکو کرانچار بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: از تیم در کل راضی هستم زیرا شانس قهرمانی و کسب سهمیه را داشتیم و بهتر از حریف بازی کردم اما بدشانس بودیم که به تفاضل دو گل و کسب سهمیه نرسیدیم. نفت چند موقعیت گل داشت و موقعیت حساس این تیم توسط نوروزی به ثمر نرسید.

وی افزود: امسال دو بازی خیلی مهم در آسیا داریم و شرایط رقابتی ما در گروه خیلی سنگین است. در ابتدای فصل نوسانات زیادی داشتیم و روی چند بازیکن حساب زیادی باز کرده بودیم که محقق نشد و دلیل آن عدم تطبیق با سپاهان بود که تیم ما نیاز به بازیکن دونده و کسی دارد که خودش را با تیم تطبیق دهد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم که نتایج بهتری گرفتیم، نیم‌فصل نخست را جبران کرد و موفق شدیم کمترین شکست را در بین تیم‌های لیگ داشته باشیم و اگر به عقب بازگردیم، در بازی سایپا و ملوان بود که می‌توانستیم برنده باشیم اما باختیم.

وی گفت: در کل راضی هستم که نسل جوان و بومی اصفهان امسال خودی در بین تیم‌ها نشان داد و در نهایت خوشحال و ناراحت باشیم.

کرانچار درباره تمدید قرارداد با سپاهان گفت: بعد از مسابقات آسیا اگر مذاکره صورت گیرد، صحبت می‌کنم. من آدم واقع‌بین و تطابق پذیری هستم و همه چیز به این بستگی دارد که بعد از این دو مسابقه، اگر مذاکراتی صورت گیرد، چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی عنوان کرد: میل به خواستن برای پیروزی امروز در کل تیم ما بود اما اشتباهات فردی باعث شد که نیم‌فصل نخست اتفاقات بسیاری بیفتد و همه اینها بستگی به تصمیم بازیکن دارد که در آن لحظه حساس چه تصمیمی صورت گیرد اما در کل از نظر تکنیکی خیلی خوب هستیم و از پس مشکلات بالا آمدیم اما حیف که با سهمیه همراه نبود.

سرمربی سپاهان افزود: تیمی در اختیار داریم که سال آینده با گرفتن دو بازیکن خارجی و یک یا دو ملی‌پوش می‌تواند در لیگ و آسیا درخشش داشته باشد.

کرانچار گفت: حسرت بازی با ملوان را خیلی می‌خورم چون ملوان تنها دو بار به دروازه ما نزدیک شد که این بازی کلیدی با باخت همراه شد که اگر استفاده کرده بودیم، این نتیجه دگرگون می‌شد.

وی درباره دلیل تعویض نویدکیا گفت: عضله پای چپ نویدکیا هنوز هم مشکل دارد و بعد از تمرین دیروز احساس درد کرد و خودش نگران بود که برسد اما با اراده بلندی که داشت، گفت بازی را انجام می‌دهم و نگرانی ما برای حفاظت از او در بازی سه‌شنبه است که او بازیکن کلیدی ما است و نمی‌خواستیم که او مصدوم شود.

کرانچار خاطرنشان کرد: علی کریمی جایگزین مناسبی برای نویدکیا بود و در مجموع لیگ امسال قابل توجه بود و کیفیت بالا رفت و آن به دلیل رقابت فوق‌العاده 5 تیم ابتدای جدول بود و امسال سرنوشت قهرمانی به آخرین بازی کشیده شد و این به خاطر رقابت بالا بود. این مسئله تنها در 5 تیم نخست جدول نبود و در آخر جدول نیز این مسئله اتفاق افتاد چون 16 تیمی شد، رقابت بالا رفت و فجری که سپاهان را شکست داد، سقوط کرد و پیش‌بینی قهرمان سخت بود و رقابت بیشتر بود.

سرمربی سپاهان درباره یعقوب کریمی و غلامی و وضعیت آنها گفت: یعقوب پس از مصدومیتی که داشت، احساس کمردرد کرد و به همین دلیل نتوانستیم از او استفاده کنیم اما اگر مصدوم نباشد، فوق‌العاده است و از غلامی نیز در مجموع راضی هستم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی گفت: ما هنوز نامه‌ای به صورت رسمی دریافت نکرده‌ایم و مدیرعامل ما نامه‌ای از شرایط و نکات حقوقی برای فدراسیون ارسال کرد و با مسئولان فدراسیون در این زمینه ملاقات کرد و تا حالا جزئیات اردو اعلام نشده است.

کرانچار تاکید کرد: قطعا 4 تیم نمی‌توانند در این برهه دست از آسیا بکشند و نمی‌توانند از بازیکنان برای تیم ملی چشم‌پوشی کنند اما باید نامه را ببینیم تا درباره آن تصمیم بگیریم.

252 41

 

کد N217481

وبگردی