آفتاب
فینال باشگاه های غرب آسیا

درخواست اهالی بسکتبال از دوستداران این رشته / نیکخواه بهرامی: مردم سالن آزادی را پر کنند

درخواست اهالی بسکتبال از دوستداران این رشته / نیکخواه بهرامی: مردم سالن آزادی را پر کنند

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام با اشاره به جذابیت دیدار فینال رقابت های باشگاه های غرب آسیا از دوستداران این رشته خواست تا با حضور در سالن بسکتبال آزادی این مسابقه را از نزدیک تماشا کرده و از نماینده های ایران حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار نهایی رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا امروز ساعت 17:30 در سالن بسکتبال آزادی و بین دو تیم ایرانی پتروشیمی و مهرام برگزار می شود که جذابیت بسیار بالایی دارد. با توجه به حساسیت این مسابقه اهالی بسکتبال ایران از دوستداران این رشته درخواست کرده اند تا با توجه به میزبانی ایران از این مسابقات با حضور در سالن آزادی این مسابقه را از نزدیک تماشا کرده و از نماینده های ایران حمایت کنند.

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران و تیم مهرام در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره اهمیت حضور تماشاگران بیان کرد: این مسابقه سطح بسیار بالایی دارد و مطمئنا جذابیتش بی نظیر خواهد بود. سطح کیفی این مسابقه بسیار بالا است و به نظر من مربیان و بسکتبالیست های جوان می توانند با دیدن این مسابقه چیزهای زیادی یاد بگیرند. همچنین مربیان می توانند شاگردان خود را به سالن بیاورند تا سطح کیفی بالای یک مسابقه را از نزدیک ببینند.

او ادامه داد: ما همیشه انتقاد می کردیم که چرا بسکتبال میزبان نیست اما حالا که میزبان هستیم و دو نماینده ایران به فینال رسیده اند باید سالن را پر کنیم. به نظر من فرقی ندارد مهرام یا پتروشیمی مهم بعد ملی این مسابقات است و به نظر من مردم اگر به سالن بیاید شاهد یک رقابت بسیار زیبا خواهیم بود. شاید خیلی ها دوست دارند چنین سطحی از بسکتبال را از نزدیک ببینند و حالا این فرصت مهیا شده است. من از همه بسکتبال دوستان خواهش می کنم تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

نیکخواه بهرامی با بیان این مطلب که امروز روز والیبال و بسکتبال است به ایسنا گفت: امروز فینال والیبال و بسکتبال برگزار می شود و دوستداران ورزش می توانند با حضور در استادیوم آزادی این دو مسابقه را از نزدیک تماشا کنند و از ورزش ایران حمایت کنند. ستاره های بسکتبال ایران امروز یک بازی جذاب به نمایش می گذارند که با حضور تماشاگران جذابیت بازی بیشتر می شود.

انتهای پیام

کد N179061

وبگردی