آفتاب

حاج صفی: هر بازیکنی جای نویدکیا بود خداحافظی می‌کرد/ می‌خواهم در برزیل بازی کنم تا لژیونر شوم

حاج صفی: هر بازیکنی جای نویدکیا بود خداحافظی می‌کرد/ می‌خواهم در برزیل بازی کنم تا لژیونر شوم

احسان حاج صفی مدافع چپ پای سپاهان معتقد است که این تیم این هفته مقابل الهلال کار سختی در پیش دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حاج صفی تاکید می‌کند که سپاهان برای صعود از این گروه باید دو بازی خانگی مقابل الهلال و الاهلی را با برد پشت سر بگذارد و امتیاز از دست دادن در این دو بازی برای سپاهان گران تمام می‌شود. او در مورد تقابل با الهلال، 2بازی اخیر تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

در مورد بازی با الهلال چه صحبتی داری؟

گروهی که در آن قرار داریم واقعا گروه مرگ است و هر سه حریف سپاهان حریفان خوبی هستند که در آسیا همه آنها را می‌شناسند. ما دو بازی خیلی خیلی سخت داریم و اگر می‌خواهیم از این گروه صعود کنیم باید الهلال و الاهلی امارات را ببریم. اگر در این دو بازی خانگی امتیاز از دست بدهیم کارمان خیلی سخت خواهد شد. البته امید ما به حمایت هواداران است و امیدوارم آنها در این هفته ورزشگاه فولادشهر را پر کنند تا ما 3 امتیاز بازی با الهلال را بگیریم و با روحیه بالاتر به مصاف الاهلی برویم.

 

فکر نمی‌کنی سپاهان کمی افت کرده است؟

نمی‌‌ توان اینطور گفت. ما در بازی با السد در نیمه اول خیلی بد بودیم ولی در نیمه دوم با دو تعویض کرانچار خیلی خوب بازی کردیم. واقعا حیف بود که در دقایق پایانی تمرکزمان را از دست داده و 2 گل بخوریم. من نمی‌توانم دروغ بگویم، به نظر من سپاهان برای حضور در آسیا کمی ضعیف است و ما قابل قیاس با سه تیم دیگر نیستیم. آنها هزینه‌های هنگفتی کردند ولی با این حال نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا از این گروه صعود کنیم. به هر حال سپاهان در آسیا یک تیم شناخته شده است.

 

مثل اینکه نویدکیا هم به روزهای اوج برنگشته است؟

هر بازیکنی جای محرم بود از فوتبال خداحافظی می‌کرد. او 5 باز زانوش را جراحی کرده ولی دوباره بازی کرده است. محرم اراده زیادی دارد و خدا را شکر هر وقت به زمین می‌آید به تیم ما کمک می‌کند. او الان شرایط بازی 90 دقیقه ای ندارد ولی همیشه در سپاهان تعیین کننده است.

 

در لیگ برتر چقدر برای قهرمانی شانس دارید؟

شانس سپاهان به اندازه تیم‌های بالایی نیست ولی در فوتبال چیزی را نمی‌توان پیش بینی کرد. ما باید هر 3 بازی باقیمانده را ببریم و مطمئن باشید روی این شانسی که داریم حساب باز کردیم. من مطمئن هستم دیگر مدعیان امتیاز از دست می‌دهند و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

 

در بازی با کویت بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بستی. در این مورد صحبت می‌کنی؟

من قبلا هم در یک بازی دوستانه با یک تیم آفریقایی کاپیتان بودم و در این بازی هم چنین افتخاری نصیبم شد. خیلی خوشحالم که در سن 24 سالگی این بازوبند را بر بازو بستم. هر چند که این اتفاق به خاطر غیبت بزرگان تیم ملی بود. واقعا این برای من افتخار بزرگی است.

 

مثل اینکه رقابت نزدیک و فشرده ای با مهرداد پولادی و‌هاشم بیگ زاده داری؟

همین طور است و رقابت در این پست خیلی سخت است. به هر حال تصمیم نهایی را کروش می‌گیرد و ما هم رقابت سالمی داریم. مطمئنا هر بازیکنی که آماده تر باشد در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. من تلاش می‌کنم در تیم ملی هر روز بهتر از دیروز باشم و هدفم این است که جایگاه ثابتی پیدا کنم. می‌خواهم در جام جهانی در ترکیب ثابت تیم ملی بازی کنم و سپس لژیونر شوم.

 

گل‌هایی که داوری مقابل گینه خورد انتقادهایی را از او به همراه داشت. در این مورد چه صحبتی داری؟

به هر حال این اتفاقات در فوتبال رخ می‌‌دهد. گاهی اوقات دروازه بان توپ‌های سخت را می‌‌گیرد ولی روی توپ‌های ساده گل می‌خورد. من هم فکر می‌‌کردم داوری حداقل شوت اول را بگیرد ولی نباید همه تقصیرها را گردن یک بازیکن بیاندازیم.

 

251 43

کد N171790

وبگردی